اخبار روز

علت فرونشست زمین در ونک پلاتز

به گزارش بازتاب آنلاین، علی نصیری گفت: امروز جمعه پنجم است مرداد در ماه 1403 حادثه اصلی ترکیدگی لوله اصلی انتقال آب از مخزن به مخزن در محل ونک که لوله اصلی آب شرب منطقه نبود، رخ داد. پس از ترکیدگی لوله، آب وارد خیابان ولیعصر شده و باعث ایجاد سوراخ و ریزش در این منطقه می شود.

به گزارش ایسنا، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اظهار کرد: با حضور به موقع نیروهای آتش نشانی آب تخلیه شد. همچنین آب سطح جاده به طور کامل تخلیه شده و چاله در حال تعمیر و بهره برداری فنی و عملیاتی است.

وی ادامه داد: در پی این حادثه هماهنگی های لازم با شرکت گاز برای قطع گاز منطقه و ایمن سازی آن انجام شد. در حال حاضر عملیات حفاری، ایمن سازی و بازسازی منطقه در حال انجام است.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران استان تهران تصریح کرد: واحد پشتیبانی عملیات سیار و معاونت های پیشگیری و کاهش خطر و آمادگی و استقرار سازمان پیشگیری و مدیریت بحران استان تهران، نیروهای یگان HSE منطقه و تهران بحران سازمان اداری نیز از ساعات اولیه صبح در محل حادثه حضور داشت.

بر اساس اعلام سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، نصیری با بیان اینکه امیدواریم تا فردا شرایط این منطقه به حالت عادی برگردد، گفت: تمام تلاش مسئولان بر ایمن سازی، تثبیت و بهسازی این گذرگاه است تا بازگشایی شود. تا فردا.»

2333333

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا