اخبار روز سینما جهان

فاش شدن علت عجیب مرگ بازیگر 25 ساله همه را شوکه کرد!/جزئیات

علت مرگ این بازیگر 25 ساله مشخص نشده است. مادر انگوس کلود این خبر را اعلام کرد. مادر انگوس کلود خودکشی پسرش را رد کرد.

مادر «انگوس کلود» بازیگر 25 ساله آمریکایی اعلام کرد که وی به طور تصادفی و احتمالاً به دلیل مصرف مواد مخدر جان خود را از دست داده است.

مادر انگوس کلود گمانه زنی ها مبنی بر خودکشی بودن مرگ اخیر و غیرمنتظره این بازیگر را رد کرد.

لیزا کلود مک‌لافلین در بیانیه‌ای در فیس‌بوک مدعی شد که پسرش اتاقش را دوباره سازماندهی کرد، وسایلش را برداشت و قصد داشت برای مدتی در خانه‌ای که خیلی دوستش داشت بماند.او از قصد خود برای کمک و حمایت عاطفی و مالی به او گفت.  او به پایان دادن به زندگی اش فکر نمی کرد.

مادر این بازیگر که نقش فز را در سریال پرطرفدار Euphoria شبکه HBO بازی می کند، اعتراف کرده است که تحقیقات در حال انجام در مورد مرگ پسرش ممکن است در نهایت به این نتیجه برسد که مصرف بیش از حد ممکن است کشنده باشد. مادرش اما اصرار داشت که او به طور تصادفی و غم انگیز درگذشت.

«کلود» با بازی در نقش شخصیتی به نام «فِز» در سریال نوجوانانه و برنده ِامی «سرخوشی» (Euphoria) به شهرت رسید. «کلود» در دو فصل نخست این سریال یکی از شخصیت‌های اصلی بود. او همچنین بازی در فیلم‌های «شمال هالیوود» (۲۰۲۱) و «خط» (۲۰۲۳) را در کارنامه دارد.

این بازیگر اخیرا در مقابل «ملیسا بررا» در یکی از فیلم‌های ترسناک جدید «یونیورسال پیکچرز» بازی کرد. «کلود» همچنین تجربه حضور در چندین موزیک ویدئو را داشت. بازی در سریال «سرخوشی» نخستین تجربه بازیگری «کلود» بود.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا