صحنه‌ای حذف شده از فیلم ددپول و ولورین که قرار بود به نجات «گمبیت» اشاره کند، در نسخه نهایی فیلم وجود ندارد و به واکنش‌های طرفداران دامن زده است.

در جدیدترین اخبار مربوط به فیلم Deadpool & Wolverine مشخص شده که استودیو «مارول» به طور اولیه قصد داشته یک صحنه ویژه پس از تیتراژ شامل نجات «گمبیت» از دنیای جادویی «دکتر استرنج» را به فیلم اضافه کند. اما این صحنه به دلایلی از نسخه نهایی حذف و با سکانس «جانی استورم» جایگزین شد. این تغییر در حالی صورت گرفت که واکنش‌های متفاوتی از سوی طرفداران نسبت به سکانس‌های فیلم وجود داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


علت حذف شدن صحنه پس از تیتراژ فیلم ددپول و ولورین فاش شد

«گمبیت» با بازی «چنینگ تیتوم»، یکی از شخصیت‌های محبوب دنیای «مارول» است که سال‌ها برای ورود به دنیای سینمایی «مارول» تلاش کرده است. «تیتوم» به شدت علاقه‌مند به ایفای نقش «گمبیت» در یک فیلم انفرادی بود؛ اما مشکلات مربوط به «کمپانی فاکس قرن بیستم» و ادغام آن با «دیزنی» در سال 2019، مانع از تحقق این رویا شد. به همین خاطر دیدن او در ددپول و ولورین انتظارها را بالا برد.

علت حذف شدن صحنه پس از تیتراژ فیلم ددپول و ولورین فاش شد

«رایان رینولدز» بازیگر نقش «ددپول»، اخیراً سکانسی حذف شده از این فیلم را به اشتراک گذاشت که در آن، «گمبیت» به کمک «دکتر استرنج» نجات پیدا می‌کند. این سکانس نشان‌دهنده احتمال ساخت فیلم انفرادی برای «گمبیت» بود؛ اما هیچ تاییدی از سوی استودیو «مارول» در این زمینه وجود ندارد. همچنین به گفته یکی از ادیتورهای «مارول»، هدف آنها از جایگزینی این صحنه، جلوگیری از راه‌اندازی داستان‌های جدید و تمرکز بر ماجراجویی‌های «ددپول» و «ولورین» بوده است.

نسخه بلوری ددپول و ولورین قرار است در تاریخ 22 اکتبر (1 آبان) برای دانلود در دسترس عموم قرار گیرد و این موضوع ممکن است دوباره بحث‌ها و نظریات جدیدی را در مورد آینده شخصیت گمبیت به راه بیندازد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حذف شدن صحنه پس از تیتراژ فیلم ددپول و ولورین چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :