اخبار روز سینما جهان

خودکشی، علت احتمالی مرگ بازیگر «انگل » است!/جزئیات

بازیگر معروف “لی سون-کیون”، که به خاطر بازی در فیلم برنده جایزه اسکار به نام “انگل” شناخته می‌شد، ظاهراً به دلیل خودکشی جان خود را از دست داده است.

به جگزارش بازتاب آنلاین به نقل از ایسنا: «لی سون کیون» بازیگر کره جنوبی که با بازی در فیلم برنده اسکار «فرشته» شناخته می شود ظاهرا خودکشی کرده است.

خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی گزارش داد که جسد این بازیگر 48 ساله پس از اینکه همسرش به پلیس گزارش داد که از خانه خارج شده و چیزی که به نظر می رسد یک یادداشت خودکشی همراه او بود، پیدا شد.

او به دلیل استفاده از ماری جوانا و سایر مواد روانگردان تحت بازجویی پلیس قرار داشت و سه بار توسط پلیس بازجویی شده بود که آخرین آن به مدت 19 ساعت در آخر هفته بود. این بازیگر گفت که شخصی او را فریب داده و مواد مخدر مصرف می کند و سپس قصد دارد از او باج گیری کند.

کره جنوبی قوانین سختگیرانه ای در مورد مواد مخدر دارد و جرایم مواد مخدر معمولا حداقل با شش ماه زندان یا تا 14 سال برای مجرمان و قاچاقچیان مجازات می شود.

لی سون کیون در اواخر اکتبر قبل از ورود به ایستگاه پلیس اینچئون برای ملاقات با بازرسانی که برای بازجویی آمده بودند، به طور خلاصه با خبرنگاران صحبت کرد و گفت: “از اینکه درگیر چنین حادثه ناگواری هستم بسیار ناامید هستم.” من صمیمانه از مردم عذرخواهی می کنم و متاسفم برای خانواده ام که در حال حاضر این همه درد را تحمل می کنند.

او که فارغ التحصیل دانشگاه معتبر ملی هنر کره جنوبی است، اولین بازیگری خود را در سال 2001 در یک کمدی تلویزیونی با عنوان “عاشقان” انجام داد و از آن زمان تاکنون برای ایفای نقش های مختلف، اما بیشتر در سطح بین المللی، تحسین شده است. او به خاطر بازی در نقش یک پدر پولدار کم عمق در فیلم برنده اسکار 2019 فرشته به کارگردانی بونگ جون هو شهرت دارد.

لی سپس در اولین سریال اصلی کره‌ای اپل تی‌وی بازی کرد که در سال 2021 پخش شد. دکتر مغز یک تریلر علمی تخیلی شش قسمتی است که داستان یک متخصص مغز و اعصاب خونسرد را روایت می‌کند که در جستجوی سرنخ‌هایی برای یک تصادف خانوادگی مرموز است. آزمایشات مغزی

آخرین نقش او فیلم ترسناک «خواب» بود که در آن نقش شوهری را بازی می کند که راه رفتن در خواب در شرایطی بد به پایان می رسد. این فیلم با استقبال خوب منتقدان روبرو شد و در بخش هفته منتقدان جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا