اخبار روز

عقاب آسیا از 75 متری گل می زند!

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره وضعیت این تیم در پایان لیگ بیست و سوم صحبت کرد.

هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز در گفتگوی تلفنی با رادیو ایران درباره شرایط فصل گذشته این تیم اظهار داشت: از ابتدای فصل هیچ چیز قابل پیش بینی نبود سرمربی خارجی و دستیارانش هم خارجی بودند و از آنجایی که فصل قبل نتایج خوبی کسب کرده بود، در واقع اقتدار فنی را داشت و ما به او اعتماد کردیم. با وجود اینکه شکست های بدی مقابل استقلال و سایر تیم های لیگ بیست و دوم متحمل شدیم و در لیگ و پلی آف آسیا نیز به سپاهان باختیم، اما به راه خود ادامه دادیم.

وی ادامه داد: نتایج در فوتبال ایران بسیار مهم است و اگر نتیجه نگیریم نمی توانیم در مقابل هواداران جایگاهی داشته باشیم و به همین دلیل نمی توان او را به این راحتی کنار گذاشت. حتی یک بار در فضای مجازی به او نشان دادم که یک نفر درباره این ترکیب نوشته بود: «خدا رحمتش کند!»

نصیرزاده تصریح کرد: یعنی فردی خارج از سیستم باشگاهی که شاید سن و سالی هم نداشته باشد می دانست که این ترکیب بد است اما خمس را نمی دانست.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره وضعیت انتقال این تیم گفت: باید اصلاح کنم خیلی بد است که به شما می نویسیم اما به این منظور نوشته ایم که در اختیار شماست انتقال؛ 15 روز مهلت داده ایم تا هرکسی می خواهد چیزی بخرد بیاید. هیچکس پیش ما نیامد و گفتیم فرصت خرید از بین رفته و کسی نیامد. در آن زمان هیئت فوتبال آمد و گفت ما مسئول فوتبال خود هستیم و باید به ما بگویند، گفتیم بیایید تحویل دهید. رسانه ها غلط املایی کردند و ما گفتیم در اختیار هیات اجرایی استان است.

وی افزود: قسم خوردن رایگان است. فحش دادن پول نیست و شما مجبور نیستید برای آن هزینه کنید. یکی می آید 550 میلیارد خرج می کند و بعد همه به خانواده و سازمانش فحش می دهند. اگر تمرکز جانبدارانه ای روی مردم و طبقه داشته باشید، سرمایه شما به جای دیگری منتقل نمی شود. یک نفر تمام سرمایه اش را در کل استان آذربایجان گذاشته و دارد خرج فوتبال می کند و اگر یکی پولش را به شمال می برد، الان سرمایه اش بیشتر می شود. در بازی مقابل هواداران یک گل زدیم و فحش های زیادی شنیدیم، اما بلافاصله پس از بازگشت موفق شدیم. فوتبال با پا بازی می شود، اما همه چیز در سر اتفاق می افتد. ذهن چکه می کند و ذهن به شما می گوید چه زمانی باید جهت را تغییر دهید. وقتی مرتب فحش می شنویم، ذهن گیج می شود.

نصیرزاده با کنایه غیرمستقیم خطاب به علیرضا بیرانوند گفت: یکی از فاصله 70-75 متری گل می زند، بعد می گویند عقاب آسیاست و ما برای کسی که دستکش طلای لیگ را می گیرد تشویق نمی کنیم. “

مدیرعامل تراکتورسازی درباره وضعیت این تیم برای فصل آینده گفت: همانطور که وضعیت پرسپولیس و استقلال نامشخص است، وضعیت ما هم نامشخص است. نمی توانیم توضیحی بدهیم. یحیی گل محمدی یکی از گزینه های ما بود و مذاکره کردیم اما باز هم نتوانستیم او را متقاعد کنیم که کار کند. این می تواند گزینه ای برای چندین مکان دیگر باشد. وقتی ایشان بیایند، آقای مطهری دستیار ایشان خواهد بود، اما با توجه به جایگاهی که حمید مطهری در این مدت نشان داده است، می توانم بگویم که وقت آن رسیده که مطهری سرمربی شود و اگر تراکتور به نتیجه نرسد، او سرمربی خواهد شد. جای دیگر کار کنید با حضور او در لیگ برتر اصلا شکست نخوردیم و نتایج واقعا برای ما مثبت بود. او آزادی عمل نداشت و آقایان عسگری و نصرتی نشان دادند که دستیاران خوبی برای او هستند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا