اخبار روز

عضویت سه نفر از اعضای شورای شهر بوشهر برای همیشه لغو شد

رئیس شورای استان بوشهر گفت: سه نفر از اعضای شورای جدید شهر عالیشهر برای همیشه سلب عضویت شدند.

عبدالخالق برزگرزاده در گفت وگو با خبرنگار ایسنا افزود: شهریور در سال 1402 نتیجه شورای حل اختلاف بوشهر در مورد اختلافات در شورای شهر عالیشهر توسط استاندار بوشهر به رئیس آن شورا ابلاغ شد و انحلال آن شورا و حذف عضویت دائمی رئیس جمهور، معاون رئیس جمهور. رئیس و دبیر شورای اسلامی شهر عالیشهر محتوای این حکم بود.

وی افزود: صدیقه نیک روش رئیس شورای اسلامی شهر عالیشهر، مجید حیدری نایب رئیس شورای اسلامی شهر و محین بانو قاسمی دبیر خزانه داری شورای اسلامی شهر عالیشهر به عدم شرکت در جلسات متعدد و مناسبت ها متهم هستند. شورای شهر، عدم امضا و تصویب مصوبه و تصویب تعرفه عوارض شهرداری و لایحه بودجه شهرداری در موعد مقرر، عدم انجام تعهدات قانونی و مداخله در انجام وظایف شورای شهر، رفتار خلاف به امور اعضای شورا و عدم تصویب مجوزهای شورای اسلامی برای پروژه های عمرانی و حل مشکلات شهری و …. در راستای حل اختلاف استان بوشهر از عضویت آنها خارج شد که با اعتراض این سه شورا همراه شد. اعضا.

به گفته وی، پس از گذشت حدود شش ماه از اعتراض سه عضو شورا، اعتراض این افراد از سوی کمیته مرکزی حل اختلاف کشور رد شد و در نهایت سه عضو شورای شهر عالیشهر از عضویت محروم شدند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا