اخبار روز سینما

عصبانیت یوسف صیادی بابت اذیت کردن یوسف تیموری + ویدیو

ماجرای عصبانیت شدید یوسف صیادی بازیگر مشهور سینمای ایران، بخاطر شوخی صبحگاهی همکارش «یوسف تیموری» در پست جدید «تیموری» چیست؟

صبح امروز، «یوسف تیموری»، بازیگر محبوب سینما و تلویزیون، در یک ویدیو که در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد، با همکارش، «یوسف صیادی»، شوخی می‌کند. این ویدیو واکنش‌های مختلفی را در بین کاربران فضای مجازی به دنبال داشته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


واکنش یوسف صیادی به شوخی تیموری

برخی کاربران از شوخی یوسف تیموری و لحن طنز او استقبال کرده‌اند، در حالی که برخی دیگر این رفتار را غیرقابل قبول دانسته و از یوسف صیادی بابت این شوخی پوزش خواسته‌اند.

در این ویدیو که به سرعت در فضای مجازی دست به دست شد، «صیادی» با لحنی عصبانی خطاب به «تیموری» می‌گوید:

مگه ساعت 7 صلح آفیس نیست؟ چرا ساعت 5 اومدی؟ چرا من باید با تو سر یه سریال باشم؟ دارم برات

در ادامه این ویدیو را مشاهده خواهید کرد:

این اولین بار نیست که «یوسف تیموری» درگیر حاشیه می‌شود. او چندی پیش نیز به دلیل انتشار یک ویدیو در فضای مجازی که در آن از برخی  سلبریتی‌های ایرانی انتقاد می‌کرد، مورد انتقاد برخی از کاربران قرار گرفت.

هنوز مشخص نیست که این شوخی صرفاً یک شوخی دوستانه بین دو همکار بوده یا اینکه ریشه در اختلافات عمیق‌تر دارد. در هر صورت، این اتفاق بار دیگر حاشیه‌هایی را برای «یوسف تیموری» و «یوسف صیادی» به وجود آورده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حواشی بین یوسف صیادی و تیموری چیست؟ آیا شما از طرفداران این دو بازیگر هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا