اخبار روز سینما

عاشقانه ای دیگر از شاهرخ استخری و همسرش!/عکس

در ادامه می توانید عکس عاشقانه شاهرخ استخری و همسرش را ببینید.

به گزارش بازتاب آنلاین شاهرخ استخری اگرچه در تهران متولد شد، اما اصالت شاهرخ استخری به شهر باستانی استخری در استان فارس برمی گردد. پدر شاهرخ استخری کارگر پتروشیمی و مادرش خانه دار است. شاهرخ استخری در خانواده ای 5 نفره به دنیا آمد. او فرزند اول و تنها پسر خانواده است و 2 خواهر کوچکتر از خود دارد. شاهرخ استخری تا دوره سوم دبستان در بلوار کشاورز تهران با خانواده زندگی می کرد و سوم دبستان را در مدرسه 15 خرداد گذراند.

عاشقانه ای دیگر از شاهرخ استخری و همسرش!/عکس

شاهرخ استخری در دبیرستان آزادی و دبیرستان فجر دانش تحصیل کرد. شاهرخ استخری در دبیرستان ریاضی خواند. او از جوانی به تئاتر و هنر علاقه داشت، اما پدرش از رشته شیمی دانشگاه پلی تکنیک فارغ التحصیل شده بود و دوست داشت پسرش مهندس شیمی شود. در نتیجه شاهرخ استخری شیمی را برای ادامه تحصیل در دانشگاه انتخاب کرد، اما در رشته صنعتی پذیرفته شد. بنابراین تحصیلات دانشگاهی ایشان لیسانس مهندسی صنایع می باشد. شاهرخ استخری از دوران کودکی از حضور در مقابل دوربین خجالتی بود. اما رشته هنر را برای کارشناسی ارشد انتخاب کرد اما نمره کنکورش 400 شد و به دلیل درس نخواندن نتوانست ادامه دهد.

شاهرخ استخری پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه در سال ۱۳۸۱ به طور اتفاقی اولین تجربه هنری خود را با نمایش «اسب ها» به کارگردانی محمد رحمانیان به دست آورد. بعدها در آموزشگاه کارنامه نزد ساره بیات زیر نظر اساتیدی چون مهتاب نصیرپور، پیام دهکاری و هدایت هاشمی در کلاس های بازیگری شرکت کرد.

شاید باور نکنید اما شاهرخ استخری برای بازی در فیلم تلویزیونی «تلخون» و فیلم «پریدخت» به کارگردانی علیرضا امینی دستمزدی دریافت نکرد. اولین درآمد شاهرخ استخری از بازیگری به سال 1386 برمی گردد که برای بازی در سریال «مثل هیچکس» ماهیانه 800 هزار تومان دستمزد دریافت کرد. او با حضور در سریال دلنوازان حسین سهیل زاده که تا سال 1387 از شبکه 3 سیما پخش می شد به شهرت رسید و با بازی در سریال فاصله ها جایگاه خود را در بین مخاطبان دنیای بازیگری محکم کرد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا