اخبار خودرو

عرضه نسخه جدید سوزوکی فرانکس در هند با قیمت پایه ۵۳۰ میلیون تومان آغاز شد

عرضه نسخه جدید سوزوکی فرانکس در هند با قیمت پایه ۵۳۰ میلیون تومان آغاز شد

سوزوکی Franks Velocity Edition در هند عرضه شد. این نسخه که شامل هر 14 تریم بنزینی و دوگانه سوز است، از قطعات تزئینی انحصاری در نمای بیرونی و داخلی کابین استفاده می کند. به همین دلیل این نسخه نسبت به مدل های قبلی جذابیت بیشتری دارد. ارزان ترین نسخه Franks Velocity Edition را می توان با قیمت 729 هزار روپیه خریداری کرد. این رقم به نرخ روز معادل 530 میلیون تومان است.

سوزوکی Franks Velocity Edition بر اساس تریم پایه سیگما ساخته شده است، اما در مقایسه با قیمت 23000 روپیه کمتر است. با وجود قیمت کمتر، این نسخه به دلیل تزئینات قرمز و مشکی از جذابیت بیشتری برخوردار است.

فرانک در هند با موتورهای 1.2 لیتری و 1.0 لیتری توربوشارژ به فروش می رسد. موتور 1.2 لیتری در نسخه بنزینی 90 اسب بخار قدرت دارد. در نسخه CNG این موتور 78 اسب بخار قدرت تولید می کند. در مدل های مجهز به این موتور خطوط قرمز و مشکی به قسمت های مختلف بدنه اضافه شده و رکاب درها روشن می شود. در این مدل ها روکش قرمز رنگ نیز روی داشبورد قرار داده شده است.

سوزوکی فرانک جدید با قیمت پایه 530 کرور در هند عرضه شده است.
عرضه نسخه جدید سوزوکی فرانکس در هند با قیمت پایه ۵۳۰ میلیون تومان آغاز شد

در نسخه های توربو که نیروی خود را از موتور یک لیتری توربوشارژ بنزینی دریافت می کنند، از رنگ قرمز و خاکستری در نمای بیرونی استفاده شده است. در داخل کابین تریم‌های توربو، نسخه Velocity تزئینات مشابهی با فیبر کربن در برخی قسمت‌ها اضافه می‌کند. بد نیست اشاره کنیم که تریم های توربو قدرتی معادل 100 اسب بخار دارند.

از نظر فنی، نسخه Velocity تفاوتی با پرداخت های اصلی ندارد. همانطور که تاکنون در مدل های موجود، بسته به انتخاب مشتری، گیربکس دستی یا مدل اتوماتیک، نیرو را به چرخ ها منتقل می کند.

شایان ذکر است که نسخه Velocity برای مدت محدودی به فروش می رسد. این را هم اضافه کنیم که سوزوکی فرانک با همکاری ماروتی در هند تولید و به فروش می رسد.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا