اخبار خودرو

عرضه خودروهای وارداتی آزاد شد

عرضه خودروهای وارداتی آزاد شد

رئیس سازمان توسعه تجارت در گفتگو با خبرنگار بازتاب آنلاین رسما اعلام کرد که از این پس عرضه خودروهای وارداتی آزاد شده و سایر مشتریان جدید نیز می توانند از طریق سامانه اقدام به خرید خودروهای وارداتی کنند.

مهدی ضیغمی رئیس سازمان توسعه تجارت در گفت و گو با پایگاه خبری جدید خودرو اعلام کرد: هفته آینده عرضه جدیدی در سامانه واردات انجام می شود که با عرضه های قبلی متفاوت خواهد بود و این پیشنهاد آخرین فرصت است. برای مالکان اولویت دار خودروهای وارداتی (کسانی که اسفند 1401 در سامانه ثبت شد) و در صورتی که این افراد خودرو مورد نظر خود را انتخاب نکنند، دیگر اولویت خرید نسبت به سایر افراد ندارند.

ضیغمی افزود: همچنین متقاضیان جدید از ابتدای هفته آینده می توانند با مسدود کردن 500 میلیون تومبا در حساب پروکسی، خودروهای وارداتی را خریداری کرده، در این دوره سامانه واردات شرکت کرده و به همراه مشتریان قبلی، خودروی دلخواه خود را انجام دهند. آنها خرید را انتخاب می کنند.

به گفته رئیس سازمان توسعه تجارت، در این عرضه خودروهای وارداتی اولویت اول با مشتریان قبلی است و متقاضیان جدید نیز می توانند خودرو خریداری کنند. اما با شروع نسخه های بعدی، اولویت خرید برای مشتریان قدیمی سیستم به طور کامل از بین می رود و دیگر امتیازی نسبت به مشتریان جدید نخواهند داشت. مهدی ضیغمی در پایان گفت: متقاضیان جدید توجه داشته باشند در صورت ایجاد حساب پروکسی و ثبت نام در سامانه واردات به این افراد امتیاز اولویت بلندمدت داده نمی شود و از این پس امکان هر بار واردات وجود دارد. دوره ثبت نام مشتری جدید بدیهی است که اگر مشتری به دلیل حجم تقاضا نتواند یک خودروی خاص را خریداری کند، برای دوره های بعدی سیستم باید دوباره مراحل ثبت نام را طی کند.

به گفته رئیس سازمان توسعه تجارت، خودروهای اروپایی، ژاپنی، چینی و … از هفته آینده در سامانه واردات عرضه می شود و مشتریان جدید می توانند آن را خریداری کنند. گفته می شود در روزهای آینده جزئیات دقیق ثبت نام مشتریان جدید در سامانه اعلام خواهد شد و محدودیت های ثبت نام بسیار کمتر از قبل خواهد بود.

جدیدترین خودروی وارداتی تویوتا لوین هیبرید تست و بررسی ویدیو

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا