اخبار روز

عذرخواهی شجاع خلیل زاده از خبرنگاران

شجاع خلیل زاده پس از پیروزی دو بر صفر تراکتورسازی مقابل استقلال خوزستان در هفته هجدهم لیگ برتر گفت: ابتدا به هواداران تراکتور خسته نباشید می گویم چون در این هوای سرد به ورزشگاه آمدند، من هم عذرخواهی می کنم. بازی هفته گذشته که نتوانستیم آنها را خوشحال کنیم.

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز یک هفته پس از دیدار با پرسپولیس از خبرنگاران عذرخواهی کرد.

به گزارش تسنیم، شجاع خلیل زاده پس از پیروزی 2 بر صفر تراکتورسازی مقابل استقلال خوزستان در هفته هجدهم لیگ برتر گفت: در ابتدا به هواداران تراکتورسازی خسته نباشید می گویم به خاطر نحوه حضورشان در ورزشگاه. ” هوای سرد. من هم بابت بازی هفته گذشته عذرخواهی می کنم که نتوانستیم آنها را خوشحال کنیم.

وی درباره خط تماس بعد از بازی با پرسپولیس و درگیری لفظی با برخی خبرنگاران در محوطه میکس ورزشگاه آزادی تصریح کرد: از خبرنگارانی که آنجا بودند به جز یک نفر که بی احترامی کردند عذرخواهی می کنم. اگر به سایر عزیزان بی احترامی کردم عذرخواهی می کنم. امیدوارم تراکتور موفق باشد و بتوانیم مردم آذربایجان را خوشحال کنیم.

مدافع تراکتورسازی خاطرنشان کرد: هیچ تیمی در ایران مانند تراکتوربالا بازی نمی کند. وقتی یک تیم بالا بازی می کند، دفاع از آنها دشوار است. این سیستم بر عهده سرمربی است و ما بازیکنان باید وظایفی را که سرمربی گفته است انجام دهیم. باید به استقلال خوزستان تبریک بگویم چون تیم بسیار قوی و بدنی بود. اگر این تیم از ابتدا همینطور بازی می کرد می توانست جزو تیم های بالای جدول باشد. امیدوارم استقلال خوزستان در بازی های بعدی موفق باشد.

خلیل زاده در پاسخ به انتظار هواداران تراکتورسازی برای قهرمانی گفت: من و سایر بازیکنانی که اینجا هستیم می دانیم چه تیم بزرگی هستیم ما برای قهرمانی اینجا هستیم و به دنبال مقام دوم و سوم نیستیم. بازیکنانی که اینجا هستند قهرمانی دیده اند و همه باید تلاش کنند دلسوز باشند تا بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

وقتی از پاکو خمس پرسیدند در نشست خبری قبل از بازی با استقلال خوزستان برای کسب عنوان قهرمانی، پاکو خمس علیه او اظهار نظر کرد، پاسخ داد: شما سوالی پرسیدید و من نظرم را گفتم. اهداف ما قهرمانی و به چالش کشیدن بازیکنان است. ما برای دوم یا سوم اینجا نیستیم. وضعیت ما نسبتا خوب است و هنوز 13 بازی تا پایان فصل باقی مانده است. برای من به عنوان یک بازیکن شکست دادن مقابل تیم های رقیب سخت است. اگر در دو بازی مقابل رقبای خود شکست نمی خوردیم، الان اول می شدیم. امیدوارم در آینده شرایط نسبتا بهتری داشته باشیم.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا