اخبار روز

عذرخواهی درویش بابت توهین به گیلانی ها “منظورم ضرری نداشت”

مدیرعامل پرسپولیس بار دیگر بابت اظهاراتش عذرخواهی کرد.

به گزارش هوادار، شب گذشته در حالی که بحث مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با ریتم و تنش زیادی دنبال می شد، ناگهان جمله ای عجیب و غریب به نفع فرشید سمیعی ورق زد و همه چیز علیه رضا درویش چرخید. مدیرعامل سرخپوشان که می خواست با ارائه مستندات اصالت تیم خود را ثابت کند در بخشی از سخنان خود خطاب به فرشید سمیعی گفت: برو لهجه خود را تمرین کن تا جایی که حتی مورد حمله خودی و گیلانی قرار گرفت. هواداران به دلیل توهین به قومیت از تیمش اخراج شدند

البته چند ساعت بعد مدیرعامل پرسپولیس به این موضوع واکنش نشان داد و با اشاره به اینکه منظوری نداشت از همه گیلانی ها عذرخواهی کرد. رضا درویش در گفت و گوی جدیدش گفت: به خدا منظورم بد نبود و اصلا منظورم مردم دوست داشتنی گیلان نیست. نبود. ارادت صمیمانه من به همه شما عزیزان است و اگر سخنانم تأثیر بدی بر جای گذاشته است، جرأت دارم از تک تک این عزیزان عذرخواهی کنم.

درویش همچنین جمله ای را که به کار برد اینگونه توضیح داد: همانطور که گفتم جرأت قبول کردن آن را دارم که نیت بدی داشته باشم و البته از همه عزیزان هم عذرخواهی می کنم. اما منظورم این بود که او به من توهین کرد و به من گفت که من به من توهین کرده بود و می خواستم به او بگویم که بفهمد در مورد چه صحبت می کند و بهتر است نحوه صحبت کردنش را تغییر دهد که متاسفانه همانطور که گفتم چیزی برای گفتن ندارد. انجام دادن با آن در همه تقصیر من بود.

وی ادامه داد: با این حال خدا شاهد است که منظورم کاملاً همین بوده و برای همه عزیزان در همه استان ها احترام قائل هستم. بحث به گونه ای پیش رفت که موضوع مطرح شد و من یک بار دیگر از عزیزان گیلانی عذرخواهی کردم و آنها را در آغوش گرفتم.

گفتنی است رضا درویش با حکم موقت کمیته اخلاق به مدت 20 روز از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم شده است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا