اخبار روز

عجیب ترین کشفیات فرودگاهی در سال 2023

گیت بازرسی امنیت حمل‌ونقل هوایی در ایالات متحده در سال ۲۰۲۳ به کشفیات عجیبی رسیده است که نشان می‌دهد، مسافران هوایی هنوز نمی‌دانند چه مواردی اجازه عبور از گیت ندارند.

ایست بازرسی امنیتی حمل و نقل هوایی در ایالات متحده در سال 2023 به اکتشافات عجیبی دست یافته است که نشان می دهد مسافران هوایی هنوز نمی دانند کدام اقلام نمی توانند از دروازه عبور کنند.

سایت خبری Travel Pulse اعلام کرد که به گفته مقامات بازرسی داخل کیف، سال جدید با کشف یک موجود عجیب در فرودگاه تامبا آغاز شد. یکی مسافرانی که برای انجام اشعه ایکس از آنجا عبور می کردند، یک ماده تنگ کننده بوآ به طول چهار فوت را کشف کردند.

علاوه بر این، ماموران فرودگاه بین المللی نیوآرک در ویرجینیا یک گربه را کشف کردند. در بوستون، مقامات کنترل اشعه ایکس مشکوک شدند که این یک شمع است و پس از بررسی آن متوجه شدند که در واقع یک گیاه دارویی است که توسط یک مسافر حمل می شود.

در فرودگاه Ebley، اوواهاما، نبراسکا، مقامات گلوله های 9 میلی متری را که در کفش یک مسافر جاسازی شده بود، پیدا کردند.

ماموران فرودگاه بین المللی سالت لیک سیتی نیز نیم پوند متامفتامین در دو بسته کره بادام زمینی پیدا کردند. و در نهایت، ماموران در فرودگاه سیاتل تاکوما چاقویی را پیدا کردند که در یک شیرینی جاسازی شده بود.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا