اخبار روز سینما جهان

عبور از ۵۵۰ میلیون دلار؛ «ددپول و ولورین» ۵ روزه پنجمین فیلم پرفروش جهان شد

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، «ددپول و ولورین» دنباله فیلم ابرقهرمانی و فانتزی دو شخصیت معروف این سری فیلم با بازی رایان رینولدز و هیو جکمن در نقش شخصیت های کتاب های مصور از مرز 550 میلیون دلار گذشت. در باکس آفیس جهانی ثبت شود. فروش بلیت این فیلم در آمریکای شمالی 261 میلیون دلار و در سطح بین المللی 284 میلیون دلار است تا نشان دهد تنها پس از گذشت 5 روز از اکران، مجموع فروش بلیت این فیلم در سراسر جهان به 545.8 میلیون دلار رسیده است و تا زمانی که خبر مرز 550 اعلام شود. میلیون دلار گذشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به گزارش ورایتی، «ددپول و ولورین» با رتبه R از روز افتتاحیه شروع به شکستن رکوردهای یک فیلم با درجه R کرد و با فروش روزانه قابل توجهی به پیشروی خود ادامه می‌دهد. در داخل کشور، این فیلم در روز سه‌شنبه ۲۵.۳ میلیون دلار به دست آورد که بزرگترین روز افتتاحیه برای یک فیلم با درجه R و سیزدهمین فیلم بزرگ تمام دوران است. یک روز قبل از آن، 24.4 میلیون دلار به دست آورد که بالاترین دوشنبه برای یک فیلم با درجه R بود.

«ددپول و ولورین» تاکنون و تنها پس از 5 روز فروش، پس از «Inside Out 2»، «من نفرت انگیز 4» به فروش 293 میلیون دلاری و «تلماسه: قسمت 2» به فروش 615 میلیون دلاری در آمریکا دست یافته اند. 282 میلیون دلار دلار چهارمین اکران بزرگ سال 2024 در ایالات متحده بوده است.

کشورهایی که خارج از آمریکای شمالی بیشترین فروش را از این فیلم داشته اند عبارتند از: چین با فروش 30.5 میلیون دلار، انگلستان با فروش 27.7 میلیون دلار، مکزیک با فروش 23.4 میلیون دلار و استرالیا با فروش 15. 2 میلیون دلار.

با این سرعت، «ددپول و ولورین» به زودی دومین فیلم سال و دومین فیلم با درجه R در تاریخ خواهد شد که به یک میلیارد دلار در سراسر جهان می رسد.

در عین حال در سطح جهانی، این فیلم هم اکنون با فروش 1.5 میلیارد دلاری از «درون بیرون 2»، «تلماسه: قسمت دوم» با فروش 711 میلیون دلاری، «من نفرت انگیز 4» با فروش 680 دلاری پشت سر گذاشته است. میلیون دلار و «گودزیلا علیه کنگ: امپراتوری جدید» ۵۶۷ میلیون دلار فروخت و پنجمین فیلم پرفروش جهان در سال ۲۰۲۴ است.

شاون لوی «ددپول و ولورین» را کارگردانی کرد تا پس از چندین شکست در باکس آفیس، یک موفقیت بسیار مورد نیاز برای دنیای سینمایی مارول دیزنی ارائه کند.

۵۷۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا