اخبار روز

عباسی: کلمه ایست که مجلس به کار می برد نباید باعث تضعیف دولت شود

فریدون عباسی دوانی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 31 مرداد) گفت: امروز 22 مرداد مرداد این ماه روز تشکل ها و مشارکت اجتماعی است. من از همه آحاد ملت ایران که با صبر و حوصله در چارچوب تشکل های قانونی کاستی ها را رفع کردند، تشکر می کنم و امیدوارم قوای سه گانه به گونه ای عمل کنند که مشکلات مردم حل شود، حل مشکلات در اولویت است تا در آینده می توانیم مشارکت اجتماعی بیشتری را شاهد باشیم. بگذارید مردم در توسعه کشور مشارکت داشته باشند.

نماینده مردم کازرون و کوه چنار در مجلس ادامه داد: ما ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را قدردانی کرده ایم و خداوند را شاکر این افتخار هستیم که به ما داده است. سیاستمداران جامعه ما نزدیک به 20 سال است که روش آزمون و خطا، بدون تدوین نظریه های اجتماعی و اقتصادی، پایمال شدن گذشته و فرار به آینده را شعاری بدون پشتوانه علمی می دانند. شخصیت‌هایی را منصوب می‌کنند که به اندازه کافی ندارند، اگرچه در راس کشور فرصت کسب مهارت داریم، اما بدون استراتژی، ادامه این روش ناکارآمد بدون شک خطرات بیشتری را برای ما در آینده به همراه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: ایجاد علایق و سلایق مختلف در چارچوب نظام جمهوری اسلامی ایران و ایجاد تشکیلات دائمی آن با ابلاغ قانون اساسی، نظریه های دقیق فرهنگی، دینی، اجتماعی، اقتصادی و دستاوردهای انسان مثبت ضروری و ضروری است. روابط تبدیل می شود.» افکار. برای استقرار و اجتناب از چهره هایی که توانایی لازم برای حکومت را ندارند.

نماینده مردم در مجلس یازدهم در ادامه تاکید کرد: حوادثی که در 20 سال گذشته شاهد آن بوده ایم ریشه در کم توجهی به آموزش و پرورش به ویژه محور اصلی آن که انتخاب نامناسب معلمان و بی توجهی به رعایت آنها است، است. خواهد .

وی تصریح کرد: در این روزها که دشمنان کشور تمام توان علمی و تجربیات شیطانی خود را برای از بین بردن اقتدار ایران به عنوان پیکره اسلام ناب محمدی به کار گرفته اند، لشکر اساتید دانشگاه ها و حوزه های علمیه باید با حل مشکلات و مشکلات کشور مقابله کنند. . فریاد تولید و ضد استکباری بلندتر از همیشه.

این نماینده مجلس ادامه داد: دولت باید دایره گزینش خود را گسترش دهد و از مشاوران مجرب تری استفاده کند، زمان به زودی از دست می رود، صادقانه به مردم بگوییم پول نداریم، در خصوص وام ازدواج و وام تولیدی و دل ها نباید وعده های پوچ داد. جوانی و تولید اجازه ندهید عاملان خونریزی کنند.

نماینده مردم کازرون یادآور شد: اگر بودجه ای ارائه کردید و مجلس آن را تصویب کرد، درصدی را برای سفرهای استانی بگذارید و پایبند باشید. وگرنه نوشتن برنامه 5 ساله هفتم و پیش نویس بودجه در 5 یعنی چه؟ سال ها؟ اگر تئوری اقتصادی متناسب با حل مشکلات اقتصادی خود نداشته باشیم، روش اجرایی مناسب و انتخاب افراد شایسته و شایسته برای اجرا نداریم و وضعیت موجود نتیجه نارضایتی مردم است.

وی در ادامه افزود: کلمه ممتنع که این روزها در این مجلس مطرح می شود نباید باعث تضعیف نظام اجرایی کشور شود. از رئیس قوه قضائیه تقاضا دارم به این موضوع توجه کند.

این نماینده مجلس ادامه داد: نمایندگان مجلس بیش از گذشته به وظایف قانونگذاری توجه داشته باشند، فشار مضاعف را تحمل کرده و با پیگیری، نواقص حوزه ها را اصلاح کنند و در راستای مسئولیت پذیری و شجاعت بیشتر مدیران دولتی تلاش کنند تا کار مردم به روشی منطقی کار می کنند. قانونی و با زمان معقول حل شود. در شرایط اقتصادی کنونی تهدیدات موجود و قریب الوقوع، ضروری است که ذینفعان اجتماعی بالفعل توقعات مردم را بالا نبرند و مسائل مربوطه را با شورای برنامه ریزی استانداری مطرح و با آنها همکاری کنند.

عباسی در خاتمه تاکید کرد: در 44 سال گذشته اقدامات قابل تحسینی در کازرون و کوچنار انجام شده است که نماد آن بنیان گذاری شهر قمیه است. اقدامات مثبت راه‌سازی و صرفه‌جویی در مصرف سوخت برای محیط زیست و جنگل‌های کشور.» ذخیره‌گاه زیست‌کره ارژن و پرشان ظرف ۱۵ سال جبران شود. مرکز هماهنگی احیای دریاچه پرشان با مسئولیت محیط زیست در سال 1343 فعال شود و انتقال آب به استان های دیگر و تکمیل نشدن سد نرگسی، تونل محرم و پتروشیمی کازرون جبران شود. باید به رزمندگان با بی سوادی و استکبار و مدافعان مرزها و امنیت اهمیت بیشتری دهیم. و بزرگان عشایر و دیار و روستانشینان. شهر قدردانی را شایسته اعمالش بسازیم.

۲۱۶۲۱۷

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا