اخبار روز سینما

عاشقانه های فاخر مهدی پاکدل و همسر دومش

پایگاه خبری تحلیلی آنلاین مثلث:

به گزارش پایگاه خبری مهشو: مهدی پاکدل به تازگی با رعنا آزادی ور ازدواج کرده است. مهدی پاکدل این بازیگر خوب سینما و تلویزیون در 19 تیر 1359 در شهر اصفهان به دنیا آمد. مهدی پاکدل دو برادر به نام های حسین و مسعود دارد که هر دو در عرصه هنری فعالیت دارند. مهدی پاکدل به جز بازیگری در عرصه موسیقی نیز فعالیت دارد و آلبومی به نام «بازتاب کوچه های خیس» منتشر کرده است. مهدی پاکدل او بازیگری را با ایفای نقش در نمایش (جنبش اسنف در کلکته) در تئاتر آغاز کرد.

بیوگرافی مهدی پاکدل و همسرش

مهدی پاکدل متولد ۱۹ تیر ۱۳۵۹ در اصفهان بازیگر سینما و تلویزیون است.

او دانشجوی انصرافی دانشگاه آزاد تهران است که علاوه بر بازیگری، خوانندگی را نیز تجربه کرده و اکنون در رشته مدلینگ موفق است.

از اصفهان به تهران

او در محله امامزاده زید که امروزه به هشت بهشت ​​معروف است به دنیا آمد، برادر بزرگترش حسین پاکدل مجری و بازیگر و برادر دیگرش مسعود عکاس است.

در دانشکده گرافیک تحصیل کرد و در 17 سالگی برای ادامه تحصیل به تهران رفت.

مهدی پاکدل

با تدوین و بازیگری شروع کنید.

از نوجوانی فیلمساز بین حرفه ای شدم و مرتب به سینما می رفتم و عاشق سینما بودم تا اینکه به تهران آمدم و به عنوان تدوینگر امرار معاش کردم.

در کنار کار تدوین، در سال 1376 اولین تجربه بازیگری خود را با نمایشی به نام «حرکت اسنف» در کلکته به کارگردانی سیروس شاملو به دست آوردم.

مهدی پاکدل

ازدواج

مهدی پاکدل در 22 اسفند 1397 در سن 30 سالگی با بهنوش طباطبایی 29 ساله ازدواج کرد.

آشنایی با همسر اولش بهنوش طباطبایی

مهدی پاکدل در جریان فیلمبرداری فیلم مصیب دوشیزه با همسر اولش بهنوش طباطبایی آشنا شد و می گوید عاشق خنده او شده است. این دو در 11 مارس 2018 ازدواج کردند اما در مارس 2018 از هم جدا شدند.

اولین گمانه زنی طلاق آنها در اکران فیلم سیانور به دلیل نبود حلقه ازدواج در دست بهنوش طباطبایی بود و این موضوع سوژه عکاسان و شایعه جدایی این دو در فضای مجازی شد تا اینکه بهنوش طباطبایی تمام عکس ها را منتشر کرد. از آن دو نفر و مهدی پاکدل را از اینستاگرام حذف کردند.

سرانجام فریبا نادری در یکی از مصاحبه های خود خبر جدایی مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی را تایید کرد و بعداً بهنوش طباطبایی در یکی از مصاحبه های خود دلیل کم کاری خود را در سینما و تلویزیون به دلیل این جدایی بیان کرد. . . از همسر سابقش مهدی پاکدل.

مهدی پاکدل

سرگرمی مشترک

بهنوش عاشق سریال دیدن است، اما من نه، ما زیاد فیلم نمی بینیم، تقریبا همیشه با هم آشپزی می کنیم که خیلی خوب است، مهمانی رفتن هم همین طور.

اگر مسافرت می رویم، می رویم و خوش می گذرد، آدم در هر شرایطی باید خوش بگذراند.

طلاق بی سر و صدا

سرانجام مهدی پاکدل و همسرش پس از 6 سال ازدواج در سال 1394 در رسانه ها خبر طلاق خود را دادند و اکنون هر دو مجرد هستند.

ازدواج دوم

مهدی پاکدل در سال های اخیر بیشتر در کنار رعنا آزادی ور (بازیگر) دیده می شد و خبر ازدواج آن ها در ۸ آبان ۱۳۹۸ توسط عاطفه رضوی همسر برادر مهدی تایید شد.

مهدی پاکدل و رعنا آزادی را ببینید

در زمینه خوانندگی

در سال 1393 بنا به درخواست محمدجواد بیگلرزاده آهنگساز و حسن جنت مکان شاعر از وی برای خواندن چند تلاوت دعوت شد.

به این ترتیب او اولین و آخرین تجربه خود را در این آلبوم 13 قطعه ای به دست آورد.

مدل سازی

آقای پاکدل مدتی است که در فیلم سیاسی داستان نیمروز بازی می کند، این روزها بیشتر در زمینه مدلینگ و فتو مدلینگ فعالیت دارد.

صبر دلیل عملکرد من است.

خسرو شکیبایی کسی است که مرا عاشق بازیگری کرد. سریال خانه سبز را در نوجوانی دیدم و همان موقع بود که تصمیم گرفتم بازیگر شوم.

یعنی منشأ خواب هایی که در آن لحظه در سر داشتم خسرو شکیبایی بود.

مهدی پاکدل

تجربه مدیریت

در کنار بازیگری، ساخت و ساخت فیلم همیشه برایم جذاب بود و دوست داشتم کارگردانی را تجربه کنم و فرصت مناسبی بود تا اینکه بالاخره این اتفاق افتاد.

در سال 1391 فیلم فردا را به عنوان کارگردان و نویسنده به همراه ایمان افشاریان ساختیم که در جشنواره ژنو نیز به نمایش درآمد.

شادی در حال پیشرفت

به نظر من داشتن اخلاق خوب در مورد من کاملا خودخواهانه است، وقتی شما اخلاق خوبی داشته باشید می توانید کار خود را انجام دهید و زودتر به اهداف خود برسید.

هیچ کس با اخلاق بد به جایی نمی رسد زیرا باعث می شود احساس بدی در او ایجاد شود، من معتقدم خوش اخلاقی و اخلاق خوب همان احترام به اطرافیان است.

مهدی پاکدل

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا