اخبار روز سینما

عاشقانه های سحر دولتشاهی و مگتو را قبل از رفتن ببینید


گزارش تو خبر: سحر دولتشاهی و مگتو در گذشته با هم زندگی می کردند. سحر دولتشاهی در ۱۶ سالگی به دنیا آمد مهر او در سال 1358 در تهران بود و همسر دوم مگتو بود. سحر دولتشاهی مدت هاست که خبر ازدواج مجدد سحر دولتشاهی با همایون شجریان در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود اما از سوی طرفین تایید نشد. مادر سحر دولتشاهی نایب رئیس فدراسیون شنا و پدرش مهندس و فعال در تورهای دوچرخه سواری در ایران و خارج از کشور است. در زیر ویدئویی از سحر دولتشاهی در کنار مگتو را مشاهده می کنید:

ضمناً خانواده سحر دولتشاهی از خاندان قاجار دولتشاهی هستند. سحر وقتی شلوغ نیست بیشتر فیلم می بیند یا موسیقی گوش می دهد چون به موسیقی علاقه زیادی دارد و کار ترجمه هم انجام می دهد.

بر: آبان وی در سال 1393 در سخنرانی با عنوان نقش عوامل روانی در کنترل دیابت شرکت کرد و با دریافت حلقه های آبی از انجمن دیابت ایران موفق شد اطلاعات این بیماری را تحت عنوان دیابت به افراد دیگر منتقل کند. سفیران دولتشاهی در سال 1394 با عنوان سفیر ارمغان پویش معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری برای اطلاع رسانی و دیدار با بستگان محکومان جرایم غیرعمد انتخاب شد.

گفته می شد که «ارمغان» نام جنبشی است برای آزادی زنان زندانی به دلیل جرایم غیرعمد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا