اخبار روز سینمابیوگرافی هنرمندان

عاشقانه های الهام حمیدی با همسرش ادامه دارد! /خانم بازیگر چه دلبری برای شوهرش میکنه!

الهام حمیدی، بازیگر ایرانی برجسته، در سال ۱۳۵۶ متولد شد. وی در فیلم‌ها و سریال‌های بسیاری به ایفای نقش پرداخته است؛ اما شهرت بزرگ وی به خاطر بازی در سریال “مافری از هند” است.

الهام حمیدی علاوه بر بازیگری سینما و تلویزیون، تجربه‌ی زندگی ناموفقی را قبل از شروع کار بازیگری داشت. او بازیگری خوبی در سریال “مسافری از هند” انجام داد و به معروفیت رسید.

همچنین الهام حمیدی علاوه بر بازیگری، مهارت خوبی در آشپزی دارد و تلاش می‌کند تا در هر کاری که انجام می‌دهد، به بهترین شکل ممکن عمل کند. از میان بازیگران ایرانی، الهام حمیدی علاقه فراوانی به عزت انتظامی و اکبر عبدی دارد و از بین خانم‌ها فاطمه معتمدآریا و گوهر خیراندیش را دوست دارد.

برای الهام حمیدی، ظاهر بسیار مهم است و او رعایت آرایش و مراقبت از خود را جزء ضروریات زندگی می‌داند. او معتقد است که صورت سرمایه‌ای است که هر بازیگری باید حفظ کند و جنس ندارد. او سعی می‌کند به منظور حفظ این سرمایه، تلاش کند، اما عمل‌های زیبایی را مخالفت کرده و به جای آن، به مراقبت‌های پوستی می‌پردازد.

عاشقانه های الهام حمیدی با همسرش ادامه دارد! /خانم بازیگر چه دلبری برای شوهرش میکنه!

الهام حمیدی طرفدار صدای اصفهانی، مجید عبداللهی و رضا صادقی است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا