عادل فردوسی‌پور مردم را ناامید کرد!

بازتاب آنلاین، فردوسی پور در رسانه خود یعنی فوتبال 360 شبانه به پوشش مسابقات یورو 2024 می پردازد اما آنچه از قاب این رسانه منعکس می شود بیش از یک بحث فنی و فوتبالی یا حتی ساختاری و مدیریتی است. این یک نوع سرگرمی با It ​​is the stars است.

برخی از آن ها در همان ابتدای کار در کمال تعجب اعتراف می کنند که هیچ انسی با فوتبال ندارند و از این ورزش متنفر هستند! از جمله سیروان خسروی خواننده ای که به همراه برادرش زانیار در این برنامه حضور داشت مدعی شد: فوتبال ذهن مردم را مسموم می کند.

خوب، سوال اینجاست که چنین مهمانانی چه کمکی به برنامه تخصصی پوشش جام ملت های اروپا می کنند؟ مواضع کم و بیش مشابه توسط مهمانان عجیب و غریب دیگر تکرار شد. می فهمیم که تماشای این سلبریتی ها جذاب است و اینکه دعوت فوتبال 360 را قبول می کنند به معنای قدرت و نفوذ فردوسی پور و دوستان است، اما آیا واقعا همین کافی است؟

شهرتی که امروز عادل به دست آورده و بر اساس آن می تواند ستاره های زیادی را ردیف کند، بیش از هر چیز به خاطر تلاش شجاعانه او برای سالم سازی فضای ورزش و به زبان آوردن حرف دل مردم است.

کنجکاوی و ماجراجویی او در عرصه فوتبال که در اوایل دهه هشتاد در ژانر تلویزیونی بسیار بدیع به نظر می رسید، عادل را به چهره مردی تبدیل کرد که به دنبال اصلاح مشکلات، گرفتن مچ افراد ناسالم و روشن کردن وجود شیرین است. از حقیقت”. از آن مجری و برنامه ساز امروز چه مانده است؟ خداوکیلی فردوسی پوری که به دادکان و صفایی فراهانی سکو داد و با گوشه گیری علی پروین و امیرقلانیوی بر سنت قیام کرد کجا و فردوسی پوری که کاملا با پژمان جمشیدی و هوتن شکیبا و محمد بحرانی خوش می گذرد کجا؟

وقتی عادل را با بی ادبی از تلویزیون بیرون انداختند، گفتند که دیگر سکو ندارد و سخت است از او بخواهیم کار کند. حالا که او رسانه ای با این همه رنگ و اسپانسر بزرگ در اختیار دارد، چرا خروجی برنامه اش شبیه ویژه نامه های نوروزی زرد مجلات قدیمی است؟

فردوسی پور در دهه 90 گاه برنامه های پایان سال خود را به دعوت از بازیگران مشهور اختصاص می داد که «نفس گیر» بود; به هر حال او تمام سال را صرف افشاگری و قصه گفتن کرد و شاید مشکلی نبود که در برنامه عیدش با امثال بازتاب آنلاین و حبیب رضایی دعوا کند. حالا اما عادل تمام 51 هفته اول را رها کرده و همان برنامه پایانی دهه 90 را در فوتبال 360 دنبال می کند وگرنه راستش در این سال ها چند برنامه از او دیده اید؟ آیا این همان عادلی است که یک شب در تلویزیون برنامه ساخت و یک هفته تمام جامعه فوتبال نسبت به آن واکنش نشان دادند؟ حیف که استعداد اینجوری به بیراهه رفت

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما