اخبار روز سینما

ظرفیت دانشگاه پیام نور گیلان در اختیار دانشگاه فرهنگیان قرار گیرد

استاندار گیلان در خصوص تلاش برای توسعه بخش آموزشی و اقامتی دانشگاه فرهنگیان گفت: ظرفیت دانشگاه پیام نور گیلان باید در اختیار دانشگاه فرهنگیان قرار گیرد و دانشگاه گیلان نیز آمادگی خود را برای ارائه همین تسهیلات اعلام کرده است.

بازتاب آنلاین، اسدالله عباسی روز چهارشنبه در جلسه هیات امنای دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر توسعه دانشگاه فرهنگیان تاکید داشته اند، گفت: دولت سیزدهم و رئیس جمهور شهید از همه تلاش خواهند کرد. نیروهای آنها ما از ظرفیت های خود در توسعه این مرکز علمی و آموزشی استفاده کرده ایم و حتی با تولید فضای مناسبی را برای این دانشگاه فراهم کرده ایم.

وی در خصوص کمبود نیروی انسانی در دانشگاه فرهنگیان گفت: در سال های اخیر کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش وجود داشته است و نیروهای دیگری نیز برای جبران این کمبود در دانشگاه فرهنگیان مستقر شده اند.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم توجه به بهره برداری از ظرفیت دانشگاه فرهنگیان در غرب و شرق گیلان، تصریح کرد: ابتدا باید تعداد معلمان مورد نیاز در هر شهرستان مشخص شود و بر این اساس دانشجویان از غرب کشور تعیین شوند. استان باید در دانشگاه فومن باشد و دانشجویان شرق گیلان در دانشگاه باشند. دانش پژوهان واحد رودسر در همین حوزه ها مشغول تحصیل و تحصیل هستند.

عباسی با بیان اینکه این دانشگاه نقش بسیار مهمی در تربیت مدیران آینده کشور ایفا می کند، تصریح کرد: اهمیت دانشگاه فرهنگیان در جامعه بر هیچکس پوشیده نیست از این رو اقدامات خوبی در دانشگاه فرهنگیان گیلان انجام شده است تا بتوانیم انتظارات را برآورده کنیم. در این مرحله، ما باید تصمیمات مهم دیگری بگیریم.

وی با اشاره به تلاش برای توسعه بخش آموزشی و اقامتی دانشگاه فرهنگیان، افزود: ظرفیت دانشگاه پیام نور گیلان باید در اختیار دانشگاه فرهنگیان قرار گیرد و دانشگاه گیلان نیز آمادگی خود را برای ارائه امکانات خود اعلام کرده است.

استاندار گیلان با تاکید بر تربیت معلم در عرصه های علمی و فرهنگی تصریح کرد: در تربیت معلم دانشگاه فرهنگیان باید به رشد فکری، علمی، فرهنگی و معنوی دانشجویان این دانشگاه توجه ویژه شود. برای تأثیرگذاری بر فرهنگ در کشور.

در این جلسه چند تن از اعضای هیات امنای دانشگاه فرهنگیان به بیان دیدگاه های خود در خصوص توسعه این دانشگاه و نقش آن در تربیت نیروی انسانی پرداختند و خواستار توجه بیشتر به این دانشگاه شدند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا