اخبار روز سینما

ظاهر عجیب نیوشا ضیغمی/ شباهت عجیب این زن به بازیگر

شباهت زیاد آجیش به عکس شخصی نیوشا ضیغمی بازیگر ایرانی در فضای مجازی مورد توجه کاربران قرار گرفت.

به گزارش پی ام آپ به گزارش رکنا، نیوشا ضیغمی بازیگر و تهیه کننده کشورمان متولد 18 است. تیر 1359 در تهران. او اصالتا اهل مهاباد از طرف مادر کردش است. نیوشا ضیغمی فعالیت هنری خود را از سال 1381 آغاز کرد. نیوشا ذیقی داتس یاد رکار خیر نیز موجود است. در این مراسم که در انجمن حامیان کودکان کار و خیابان برگزار شد، ضیغمی به عنوان سفیر ایران در امور کودکان کار معرفی شد. وی در این مراسم با بیان اینکه موضوع کودکان کار یکی از موضوعاتی است که مدام به آن توجه دارد، گفت: وقتی کودکان کار را سر چهارراه می بینم از خودم می پرسم سهم این کودکان در جهان چیست. دوران کودکی چرا باید وارد چرخه کار و رشد از این سن شود.” از همان روزهای اول کودکی به یک تمرین تبدیل می شود.

عکسی که اخیرا یک خانم در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است به دلیل شباهتش به نیوشا ضیغمی مورد توجه کاربران قرار گرفته است. با مقایسه عکس نیوشا ضیغمی و این خانم می توان به شباهت آنها پی برد.

نیوشا ضیغمی

ازدواج نیوشا ضیغمی با آرش پولادخان

نیوشا ضیغمی 30 ساله آبان او در سال 2009 ازدواج کرد. نام شوهرش آرش پولادخان تاجر نقره است، مهریه نیوشا ضیغمی سکه طلا است. نحوه آشنایی این دو برای ازدواج بسیار جالب است. در سال 2009 در فیلم پرتقال خونی آرش پولاد خان با نقشه ای که برای رسیدن به نیوشا طراحی شده بود به عنوان سرمایه گذار به نیوشا رفت و در نهایت از نیوشا خواستگاری کرد. البته بارها شایعه جدایی این زوج بر سر زبان ها افتاد که همانطور که گفتیم شایعه ای بیش نبود.

نیوشا ضیغمی و همسرش

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا