نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج گفت: طوفان الاقصی سنگر وحشیانه صهیونیست ها را ویران کرد و به مردم منطقه و محور مقاومت رشادت مضاعف بخشید.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدمهدی حسینی حمدانی در خطبه های نماز جمعه این هفته کرج با سعادت امام حسن عسگری (علیه السلام) میلاد پیش رو را تبریک گفت و افزود: به فرموده این امام جماعت. ، بر حسب نیاز، روزنه ای برای مؤمنان وجود دارد

وی تصریح کرد: اگرچه امروز شرایط جهان اسلام و جبهه مقاومت سخت است، اما بشارت پیروزی بر صهیونیست ها و جبهه استکبار بر ماست.

امام جمعه کرج با اشاره به دیگر دستاوردهای طوفان الاقصی یادآور شد: با وقوع طوفان الاقصی، رژیم اسرائیل دیگر در جهان اقتدار ندارد و چهره نفرت انگیز آن آشکارتر شده است.

حسینی حمدانی افزود: امروز امنیت روانی اسرائیل از بین رفته است، همانطور که تا دو سال گذشته شاهد بودیم. هیچ کس جرات صحبت با اسرائیل را نداشته است، اما حریم خصوصی آنها از بین رفته است.

وی در این بخش از سخنان خود گفت: شعار امروز همه مردم جهان چه انقلابی و چه مردم عادی مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکاست.

سازمان ملل نیز گوش به فرمان قدرت استکبار است

نماینده ولی فقیه در البرز با بیان اینکه یکی دیگر از موفقیت های طوفان الاقصی این بود که ملت به بی کفایتی سازمان ملل پی بردند، افزود: در این شرایط دنیا مشخص شد که سازمان ملل گوش به فرمان است. قدرت استکباری» و هیچ چیز خاصی برای ملت ها ندارد.

حسینی حمدانی گفت: به همین دلیل دنیا فهمید که سازمان ملل نمی تواند جلوی نسل کشی و جنایات را بگیرد.

وی در ادامه به فروپاشی رژیم غاصب در سرزمین های اشغالی اشاره کرد و افزود: شاهد اعتراضات در سرزمین های اشغالی هستیم که نشان می دهد صنعت گردشگری و اقتصاد اسرائیل به هم ریخته است.

امام جمعه کرج یادآور شد: دشمنان اسلام برای ایجاد تفرقه فرقه ای در جهان اسلام تلاش کردند اما با شهادت سید حسن نصرالله و اسماعیل هنیه به دست صهیونیست ها همه نقشه های آنها نقش بر آب شد.

وی افزود: اگرچه توطئه های دشمن همچنان ادامه دارد، اما این شهادت ها مانعی بر اراده قوی رزمندگان مقاومت نبوده و مصمم تر شده اند.

امام جمعه کرج با اشاره به سخنان رهبر کبیر انقلاب خطاب به مردم مومن گفت: رژیم غاصب صهیونیستی نمی تواند چراغ مقاومت را خاموش کند و ما دیدیم که یک سال نسل کشی و جنایت بود اما کاری انجام نشد. محور مقاومت مصمم تر شد.

شکست اسرائیل در از بین بردن هویت فلسطینی

نماینده ولی فقیه در استان البرز شکست اسرائیل در از بین بردن هویت فلسطین را از دیگر دستاوردهای طوفان الاقصی برشمرد و افزود: این اتفاق مسیر عادی سازی روابط کشورهای اسلامی و اسرائیل را از بین برد.

وی در پاسخ به این سوال که اگر این اقدامات دستاورد نیست، پس چه می تواند باشد، پاسخ داد: چرا برخی افراد بی ربط صحبت می کنند؟ امروز راهی برای پیروزی وجود ندارد و اگر به هر دلیلی به تاخیر بیفتد، ضرر است.

حسینی همدانی تاکید کرد: به هیچ وجه نباید یاوه گویان را نادیده گرفت، راه را باید تا پیروزی نهایی ادامه داد، زیرا پرتو پیروزی نمایان است؛ باید مواظب باشیم که در دام شایعات دشمن نیفتیم و در راه حق پافشاری نکنیم که پیروزی مؤمنان قطعی است.

امام جمعه کرج گفت: همه این اتفاقات مقدمه پیروزی حزب الله و آغاز حکومت مستضعفین در جهان است و ایران اسلامی روز به روز قویتر می شود در آن جهت

وی افزود: موفقیت هایی که در فروش نفت و سایر دستاوردها با وجود تحریم ها داشتیم، نتیجه تسلیم نشدن در برابر برنامه های استکبار بود. این روزها طیف غرب زده با اظهارات مختلف درصدد تخریب استقلال کشور است و انتظار داریم رئیس جمهور با برخی افراد فاصله بگیرد و اجازه ندهد مسیر پیشرفته دوباره اول شود.

حسینی حمدانی گفت: طوفان الاقصی زبان رژیم غاصب را به جهانیان نشان داد. اگر آمریکا از اسرائیل حمایت نکند، نمی تواند خود را نجات دهد. همه دیدیم که چه بر سر گنبد آهنین آمد و رژیم منحوس صهیونیستی قدرتی ندارد.

امام جمعه کرج با اشاره به پاسخ موشکی ایران به جنایات و جنایت‌های صهیونیست‌ها گفت: جمهوری اسلامی ایران در این پاسخ موشکی به اصول انسانی پایبند بود زیرا هیچ شلیکی به سمت اهداف غیرنظامی انجام نشد.

وی افزود: اگر اسرائیل پاسخ دهد با پاسخ جدی ایران مواجه خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز همچنین از مردم خواست از خرید کالاهای منتسب به رژیم غاصب صهیونیستی خودداری کنند.

ایران اسلامی هر روز ثروتمندتر می شود

نماینده ولی فقیه در استان البرز یادآور شد: ایران اسلامی هر روز در ابعاد مختلف ثروتمندتر می شود و این اقتدار باید حفظ شود. در نصرجمعه با حضور پرشور مردم و رهبر کبیر انقلاب شاهد حرکت عظیمی بودیم.

حسینی همدانی تاکید کرد: در جمعه نصر با وجود تهدیدات دشمنان، همه با شجاعت در مکان و زمان خاصی تجمع کردند که آثار و برکات خاص خود را داشت.

لزوم مناسب سازی خیابان های شهری

امام جمعه کرج در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به روز عصای سفید گفت: خیابان‌ها و مسیرهای شهری استان البرز باید برای مردم آزاداندیش مناسب‌سازی شود، زیرا بسیاری از خیابان‌ها و خیابان‌های شهر برای مردم آزاده است حرکت این افراد در جامعه مناسب نیست و باید از آنها حمایت کرد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما