اخبار روز سینما

طناز طباطبایی با انتشار این عکس همه را شوکه کرد!

طناز طباطبایی یکی از شناخته شده ترین بازیگران سینماست که در دهه 80 به شهرت رسید و در دهه 90 اوج گرفت و اکنون به عنوان یکی از ستاره های سینمای ایران شناخته می شود. طناز طباطبایی فعالیت سینمایی خود را با  بازی دیشب باباتو دیدم آیدا  به کارگردانی رسول صدر عاملی آغاز کرد. طناز طباطبایی در سال های اخیر با ایفای نقش های مهم سینمایی خوش درخشیده و سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر را از آن خود کرده است. طناز طباطبایی در حال حاضر 40 ساله و مجرد است. اسم طناز طباطبایی همیشه با بهنوش طباطبایی همراه می شود، اما جالب است بدانید که این دو نسبتی به هم ندارند.

فیلم پریناز به کارگردانی بهرام بهرامیان و نویسندگی بابک کایدان در سال 1388 ساخته شد.

این فیلم به مدت 8 سال توقیف شد. طناز طباطبایی، فاطمه معتمدآریا، مصطفی زمانی، فرهاد آئیش، حمید فرخ نژاد و شبنم قلی خانی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

طناز طباطبایی با انتشار عکسی از این فیلم نوشت: یک زن خرافاتی و بی سواد که اسمش حکیمه است از بازی در این نقش بسیار لذت بردم برای من پر از خاطره و تجربه است. فیلم سینمایی “پریناز”. تولید سال ٨٩، گریم رو استادم آقای عبدالله اسکندری نازنین روی صورتم انجام دادن ،فیلم تا سال ٩٦ توقیف بود…و به تازگی در شبکه نمایش خانگی منتشر شده البته با کمی سانسور به گمونم. ‎ممنونم آقای اسکندری عزیز، از جسارت و شجاعت شما بسیار یاد گرفتم.”

طناز طباطبایی با انتشار این عکس همه را شوکه کرد!

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا