اخبار روز سینمافیلم و سریال

کاراکتر “طلوعی” مرموزترین نقش فصل دوم سریال زخم کاری است!/ این بازیگر کیست؟

در فصل اول از سریال زخم کاری، نام “طلوعی” به چندین بار تکرار شد و این سوال برای ما پیش آمد که در واقع “طلوعی” در این داستان کیست؟ در فصل دوم، طلوعی با بازیگری کامبیز دیرباز، در نهایت به شکل یک شخصیت بازگشت. با ادامه داستان، شخصیت “طلوعی” در زخم کاری را بیشتر بشناسید.

در قسمت‌های اول سریال، بارها از طلوعی به عنوان بالادستی و یک مهره درشت که بسیاری از تصمیمات با تأیید او انجام می‌شود، یاد شده است. اما در قسمت ۱۱ فصل اول سریال «زخم کاری»، شخصیت منصوره با همکاری طلوعی، انبار مالک و شریک خود را به آتش کشیدند. حال در فصل دوم، مخاطبان به نخستین بار با شخصیت طلوعی آشنا می‌شوند که نقشش توسط کامبیز دیرباز بازی می‌شود.

کامبیز دیرباز در زخم کاری

کامبیز دیرباز بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان دوازدهمین روز خود را پشت سر می گذارد شهریور وی در سال 1354 در تهران به دنیا آمد.

این هنرمند کشورمان اصالتا تنکابنی است و یک برادر به نام کسرا دارد.

کامبیز مدت‌هاست که از رشته بازیگری دانشکده هنر دانشگاه آزاد اسلامی فارغ‌التحصیل شده و از سال ۱۳۵۵ حضور خود را در عرصه هنر آغاز کرده است.

تحصیلات کامبیز دیرباز

کامبیس مدت ها قبل از اینکه به بازیگری علاقه مند شود و مدرک خود را در این رشته دریافت کند به الکترونیک علاقه مند بود، اما بعداً به بازیگری علاقه مند شد و تحصیلات بازیگری خود را به پایان رساند.

داستان آشنایی و ازدواج با کامبیز دیرباز

کامبیز در سال 1386 با یکی از دانش آموزان خود ازدواج کرد و از این ازدواج دختری به نام نیاز به دنیا آمد. اولین خبر ازدواجش پژمان جمشیدی بر: فضای مجازی منتشر شد و با استقبال زیادی از طرفداران مواجه شد.

کامبیز دیرباز نحوه آشنایی با همسرش را اینگونه توضیح می دهد:

«در دانشگاهی که تحصیل کردم در رشته ادبیات نمایشی با همسرم آشنا شدم، همسرم چند سالی بود که ترجیح داده بود معلمی کند.

همسرم یکی از بزرگترین منتقدان من است و همیشه در انتخاب نقش به من توصیه می کند. با اینکه معلمی رشته سختی است اما همسرم به دلیل علاقه ای که به معلمی از کودکی داشت در این زمینه فعالیت می کرد.

دختر کامبیز دیرباز

در تاریخ 29 اردیبهشت ماه سال ۹۳ ، کامبیز دیرباز با منتشر کردن عکسی ، خبری از تولد دخترش به اطلاع عموم رساند. وی به عنوان بهترین هدیه خداوند ، تولد دخترش را نام برد.

کامبیز دیرباز بسیار علاقه‌مند به داشتن فرزند دختر بود و با تولد دخترش ، آرزوی بزرگ زندگی اش برآورده شد. به گفته او ، اگر می دانست که فرزندش دختر است ، سال ها قبل از این بچه دار می شد. لذا این تولد برای او بسیار مهم بود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا