اخبار ورزشی

طلب 100 هزار دلاری مدافع سابق استقلال پس از 5 سال پرداخت شد

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، باشگاه استقلال صد هزار دلار بدهکار است لئاندرو پادوانیبه مدافع برزیلی سابق خود پرداخت تا پس از پنج سال این پرونده را ببندد. البته طبق تعبیر دیگری چند هفته پیش استقلالی ها توانستند طلب 100 هزار دلاری این بازیکن را به حساب او واریز کنند اما امروز این موضوع به صورت رسمی اعلام شد.

لازم به ذکر است با اطلاعیه باشگاه استقلال پرونده های قضایی لئاندرو پادوانیمدافع سابق استقلال روی حسابش نشست. رسانه رسمی باشگاه استقلال نوشت: مطالبات این بازیکن مدت هاست پرداخت شده است اما با توجه به شرایط تحریم و مشکلات انتقال پول در شبکه بانکی، مطالبات پادوانی امروز روی حسابش نشست.

پادوانی در صحبت های خود در هفته های اخیر اطمینان داد که هیچ پولی از باشگاه استقلال به حساب او واریز نشده است تا اینکه امروز از طریق وکیل مدافع این برزیلی، آبی ها فیش مبلغ مذکور را برای واریز به حساب پادو دریافت کردند. به طوری که پرونده او پس از پنج سال بسته شد.

لئوناردو پادوانی او در لیگ هجدهم و بازی با فولاد خوزستان دچار آسیب دیدگی شدید و وحشتناک ستون فقرات شد و مجبور شد برای همیشه فوتبال را کنار بگذارد و از ویلچر برای ادامه زندگی خود استفاده کند. این مدافع بلند قد سپس به شنا روی آورد و حالا آرزوی حضور در بازی های المپیک را دارد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا