اخبار روز سینما

طلاق عجیب از همسر مجری معروف پس از 20 سال ازدواج!

به گزارش پی ام آپ به نقل از رکنا، حدود 5 سال پیش همسر یکی از مجریان مشهور تلویزیون پس از 20 سال زندگی مشترک با این فرد مشهور و تحمل سختی های زندگی، سرانجام قدرت خود را از دست داد و رفت. به دادگاه خانواده

زن میانسال 5 سال پیش پس از ورود به دادگاه خانواده در میدان ونک به شعبه 267 مراجعه کرد و منتظر احضار به دادگاه برای تقدیم دادخواست ماند.

ایران این مقاله را نوشت و اظهار داشت که از روزی که با مجری بیگ ازدواج کرد به یاد نمی آورد که در آرامش زندگی کرده باشد. یا با هم به تفریح، خرید یا رستوران می رفتند. همسرش می‌گوید حتی اگر بچه‌هایش مریض باشند، خوشحال می‌شود به عزیزانش لبخند بزند و با آنها عکس یادگاری بگیرد، بدون اینکه نگران وضعیت فرزند بیمارش در بیمارستان باشد.

اما مشکل واقعی همسر آقای مجری این است: نبود; چون او چند ماه پیش برای پیگیری حقوق ۲۰ سالی که با هم گذرانده بودند به دادگاه آمده بود، اما اختلافات بین آنها عمیقتر از این بود.

آشنایی او با مجری بیگ به دوران جوانی باز می گردد. او را برای اولین بار در دانشگاه دید. برنامه های جمعی دانشکده و برخی کلاس های رایج آنها را بیشتر آشنا کرده بود. تا زمان یکی وی علاقه آقای مجری را در جمع دوستان مشترکشان ذکر کرد.

اما دختر جوان تصمیم به ازدواج نداشت و ترجیح داد پس از تحصیل به این موضوع فکر کند. با این حال اطرافیان و دختران خانواده آنقدر از اخلاق مجری، درآمدهای افسانه ای هنرمندان و توانایی آنها در راه رفتن روی فرش قرمز صحبت کردند که او تصمیم گرفت این موضوع را با پدرش در میان بگذارد.

با این حال پدرش که فردی سخت کوش و باتجربه بود از سختی های زندگی با افراد مشهور صحبت کرد و تصمیم نهایی را به دخترش واگذار کرد.

ازدواج در سنین پایین صورت گرفت

چند ماه بعد، قبل از فارغ التحصیلی هر یک از آنها، ازدواج کردند و زندگی مشترک را آغاز کردند. مهریه پیشنهادی خانواده عروس 300 سکه طلا بود اما مکری بیگ آن را به 500 سکه نقره افزایش داد.

اما شیرینی عروسی و وعده آن پول برای دختر جوان از همان شب های اول زندگی اش تلخ شد. چون آقای مجری عصبانی شد و دو روز با همسرش صحبت نکرد.

با این وضعیت، عروس جوان عذرخواهی کرد و برای حل این مشکل دست به کار شد. آن روز قضیه حل شد، اما چند روز بعد بهانه دیگری برای داماد بیگ پیدا شد تا به خشم خود ادامه دهد.

این روال ادامه داشت تا این که عروس جوان کم کم متوجه شد که شوهرش بسیار دمدمی مزاج، بهانه جویی و کم حوصله است. پس تا آنجا که می توانست به وضعیت خود رسیدگی می کرد تا از هر گونه اختلاف نظر جلوگیری کند.

با این حال، مشکلات و مشکلات بین آنها به پایان نرسید. زن میانسال گفت: آقای مجری نه تنها نسبت به من بی تفاوت بود، بلکه آنقدر در کار و امور شخصی خود غرق بود که هیچ توجهی به زندگی خانوادگی خود نداشت.

در سال دومی که با هم گذراندیم مشکلاتمان بیشتر شد و عدم توانایی پرداخت پول هم به مشکلات دیگر اضافه شد. با این شرایط آقای مدیری مرا از کار و معاشرت با خانواده منع کرد. اما هر بار که روی صحنه می رفت یا میکروفون پیدا می کرد، از حقوق زن و شوهر صحبت می کرد. و…

اولین درخواست طلاق در 3 سال اول ازدواج

این زن دلشکسته به یاد می آورد که ابتدا در سال سوم ازدواجش عصبانی شد و درخواست طلاق داد اما خیلی زود پشیمان شد.

در آن زمان همسرش تا زمانی که خانواده ها وساطت کردند اجازه ملاقات با فرزند شش ماهه خود را به وی نداد تا او پس از دریافت جهیزیه به خانه برگردد و در صورت شروع مجدد مشکلات، پیگیر دادخواست او شود.

این زن سیاهپوست گفت: زمانی که به خانه برگشتم و فرزندم را بار دیگر در آغوش گرفتم، به خودم قول دادم که وقتی بزرگ شد، با مشکلات روبرو خواهم شد و تسلیم نخواهم شد.

تا سه سال پیش بین من و همسرم بی احترامی، تحقیر و… وجود داشت. تمام مشکلات قدیمی تا زمانی که فرزندمان به دنیا آمد ادامه داشت. یکی از دانشگاه های معتبر پذیرفته می شود.

در آن روزها مشاجره شدیدی بین ما پیش آمد و همسرم مثل قبل دستش را روی من بلند کرد و در این درگیری به شدت مجروح شدم. شکایت من از آقای مجری باعث شد تا رابطه ما برای همیشه به هم بخورد و سال ها بعد دوباره به دادگاه های مختلف مراجعه کردم.

همسر آقای مجری در میانسالی به دادگاه رفت

حالا همسر میانسال یک مجری سرشناس برای پس گرفتن حقی که از همسرش از دست داده بود به دادگاه مراجعه کرده است.

با ورود وی به شعبه 276 قاضی وی را شناخت و پس از معرفی مختصری گفت: با توجه به اینکه سال ها پیش مهریه خود را دریافت کرده اید، تنها مستحق نفقه و معادل 20 سال زندگی خواهید بود.

به نظر کارشناس، میزان حقوق ضرب المثل – اجرت المثل زحمات خانوار زن – حدود 40 میلیون تومان است و در صورت عدم پرداخت، باید اموال خود را برای ضبط ارائه کنید. “

زن ناگهان حرف قاضی را قطع کرد و گفت: در همان سال ها در ازای مهریه خانه ای اجاره ای خریدم.

حتی اگر من هرگز اجاره را دریافت نکردم. اما در مورد اموال همسرم فقط باید بگویم یکی خانه هایشان حدود یک میلیارد تومان می ارزد.

قاضی باز هم گفت: ارائه مشخصات عین ملک به دادگاه به عنوان سند اشکالی ندارد تا برای کارشناس ارسال کنیم.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا