گردهمایی طرفداران تیلور سویفت در سیاتل با توجه به تعداد زیاد طرفداران این خواننده، او در فضای مجازی جنجال زیادی به پا کرده است.

صدها هزار نفر از طرفداران تیلور سوئیفت روز شنبه پیش از برگزاری تور Eras این ستاره پاپ، آخرین ایستگاه تور کنسرت او در ایالات متحده، به سیاتل هجوم آوردند. انبوهی از هواداران برای خرید تی شرت و سایر کالاها در مقابل میدان لومن، جایی که این سوپراستار در روزهای شنبه و یکشنبه اجرا خواهد کرد، صف کشیدند.

به خواندن ادامه دهید:

تیلور سویفت عامل شکوفایی اقتصاد آمریکاست

گردهمایی طرفداران تیلور سویفت در سیاتل

کنسرت های سوئیفت به افزایش درآمد هتل ها و رستوران ها در شهرهای سراسر جهان کمک کرده است. شورای شهرستان کینگ هفته قبل از کنسرت را به افتخار او “هفته تیلور سویفت” اعلام کرد.

گردهمایی فن تیلور سویفت در استادیوم لومن فیلد، دیدار مجدد سویفتیس در سیاتل برای تور Eras، سویفتیس در استادیوم لومن فیلد در سیاتل

دیدار طرفداران تیلور سویفت در ورزشگاه لومن فیلد

گردهمایی طرفداران تیلور سویفت در سیاتل
گردهمایی فن تیلور سویفت در استادیوم لومن فیلد، دیدار مجدد سویفتیس در سیاتل برای تور Eras، سویفتیس در استادیوم لومن فیلد در سیاتل

مایکل وودی، معاون ارشد مشارکت اجتماعی و امور عمومی سیاتل، گفت:

ما منتظر یک آخر هفته بسیار موفق از نظر اشغال هتل هستیم. ما تعدادی ملک داریم که قبلاً فروخته شده است که نشانه بسیار خوبی است.

یک دستبند دوستی غول‌پیکر بالای ورودی Space Needle آویزان است، نشانه‌ای از تمایل طرفداران برای تبادل جواهرات بافته شده در حین تور، که با اشاره به آهنگ او “You’re on Your Own, Baby” از آخرین آلبوم او، Midnights، شروع شد.

وودی گفت که انتظار دارد 144000 طرفدار سویفت در دو روز کنسرت به شهر بیایند. برخی از طرفداران سوئیفت از کانادا سفر کرده‌اند، جایی که هفته‌ها پیش، نخست‌وزیر جاستین ترودو در توییتی نوشت که ستاره پاپ آمریکایی باید چند توقف در کانادا به تور خود اضافه کند.

کاترین آرچیبالد که برای کنسرت از کلگری آلبرتا به سیاتل سفر می کند، گفت:

من عاشق تیلور سویفت هستم و او هنوز به کانادا نمی آید.

سوئیفتی ها در سیاتل برای تور Eras متحد می شوند

به خواندن ادامه دهید:

برای خواندن اخبار مربوط به چهره ها بر اساس دسته بندی اخبار مربوط به ستاره ها و اخبار هنرمندان ترکیه دیدن. نظر خود را در مورد این خبر حتما کامنت کنید.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *