آشپزیعمومی

طرز تهیه خوشمزه‌ترین پفک خانگی! | طعم این پفک بی‌نظیره!

 

کودکان در دوران رشد به مواد مغذی نیاز دارند و برای ایجاد تنوع در میان وعده‌های آن‌ها، بهتر است از خوراکی‌های سالم و مفید استفاده کنیم.

مصرف پفک به عنوان یکی از خوراکی‌های محبوب برای کودکان و بزرگسالان، به دلیل مواد افزودنی و نگه‌دارنده‌های مضر، توصیه نمی‌شود. با این حال، شما می‌توانید به سادگی در خانه پفک سالم و خوشمزه درست کنید که دارای کیفیت بسیار بهتری است.

پفک درست شده توسط شما برای کودکان جذاب، لذیذ و بهترین جایگزین برای خوراکی‌های ناسالم است. به تست این روش پرداخته و خودتان را متقاعد کنید.

مواد اولیه:

چگونه پفک های خانگی سالم درست کنیم/ بچه ها آن را دوست خواهند داشت!

سیب زمینی: پنج عدد متوسط

نشاسته ذرت: 2/3 فنجان

نمک، فلفل سیاه و زردچوبه: مقداری

طرز تهیه:

گام اول:

ابتدا سیب زمینی ها را پوست بگیرید. سپس آنها را بشویید و با چاقو به چهار قسمت تقسیم کنید. داخل قابلمه ای آب بریزید و سیب زمینی ها را داخل آن بریزید و نمک بزنید. قابلمه را روی حرارت بگذارید و بگذارید سیب زمینی ها بجوشد.

مرحله دوم:

چگونه پفک های خانگی سالم درست کنیم/ بچه ها آن را دوست خواهند داشت!

سیب زمینی های پخته شده را به همراه نشاسته ذرت، نمک، فلفل سیاه و زردچوبه در غذاساز بریزید. مواد را یک دقیقه با همزن بزنید تا ترکیب شوند. باید مخلوط خمیری داشته باشید.

مرحله سوم:

حالا خمیر را در یک قیف پلاستیکی بریزید. نوک آن را برش دهید و در روغن داغ با قیچی چرب شده خمیر را به اندازه دلخواه برش دهید و بگذارید با حرارت متوسط ​​سرخ شود. تابه را هر از چند گاهی تکان دهید تا مواد به طور یکنواخت سرخ شوند.

مرحله چهارم:

چگونه پفک های خانگی سالم درست کنیم/ بچه ها آن را دوست خواهند داشت!

برای تهیه پفک قرمز و خوشمزه، پس از گذشت ده دقیقه، پفک‌ها سرخ و ترد می‌شوند. سپس آن‌ها را از روغن خارج کرده و روی یک دستمال قرار دهید تا اضافه‌ی تاری را جذب کند.

سپس با پاشیدن پودر گوجه یا پودر سس گوجه بر روی آن‌ها، تمامی پفک‌ها را به‌طور کامل پوشانده و پفک خوشمزه‌ی شما آماده است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا