طرح کاغذی تصادفات حذف شد.


به گزارش بازتاب آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ احسان مومنی معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: پردازش و تسریع در کار کروکی. یکی یکی از مزایای طراحی الکترونیکی است.

سرهنگ مومنی گفت: از سیزدهم آذر کاریکاتورهای الکترونیک از ماه جاری به طور رسمی در پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ آغاز شده است.

وی گفت: با تماس شهروندی با مرکز فوریت های پلیسی 110 نزدیک ترین افسر به محل حادثه اعزام می شود و این سامانه منظم سرعت کار ماموران را به موقع می کند.

معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تصریح کرد: زمانی که مامور پلیس راه و کارشناس علت تصادف را در صحنه تصادف مشخص کردند، به جای ترسیم طرح روی کاغذ برای چندین سال، این کار را به صورت الکترونیکی و از طریق تبلت انجام دادند. .

سرهنگ مومنی گفت: ترسیم کروکی بسیار کمتر از این روش زمان می برد. کلیه اطلاعات از قبیل نام و نام خانوادگی، شماره خودرو و … باید روی برگه ها نوشته شود اما در داخل این تبلت ها اطلاعات راننده مجرم و بی گناه با شماره کد ملی به صورت آنلاین برای کارشناس ما نمایش داده می شود.

وی گفت: اطلاعات خودرو نیز روی این تبلت ها نمایش داده می شود و افسر فقط باید اطلاعات خودرو و علت تصادف را ثبت کند. معلوم است که کار رسم سرعت می گیرد و نیازی به تبادل کاغذ در این بین نیست.

معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تصریح کرد: برای راننده بی گناه پیامکی ارسال می شود و با همان پیامک به بیمه شخص ثالث مقصر حادثه مراجعه می کند و شرکت بیمه موظف است درج کند. سیستم شما کد شماره راننده بی گناه ارائه خدمات بیمه به افراد بی گناه.

وی گفت: در واقع بیمه ها با این سامانه و تبلت ها آنلاین می شوند و سوابق را بررسی می کنند و خسارت بدون تقصیر را پرداخت می کنند.

سرهنگ مومنی تصریح کرد: حسن اسکیس الکترونیکی این است که از تصادفات رسمی و صحنه سازی جلوگیری می کند. زمانی که طرح کاغذی وجود داشت، برخی از کلاهبرداران طرح کاغذی را دستکاری می کردند و اعداد و آسیب ها را جابجا می کردند که دیگر در این طرح امکان پذیر نیست.

معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: زمانی که اطلاعات فرد وارد سامانه می شود به کارشناس ما اطلاع می دهد که این راننده چند بار سابقه تصادف داشته و نمرات منفی وی بررسی و همه اعلام می شود. سوابق شخص به افسر و تصادفات کاذب. از جعل و تقلب جلوگیری می شود.

وی بیان کرد: در حال حاضر نیازی به دریافت خسارت تا سقف 30 میلیون توکن برای یک کروکی نیست. از زمانی که کار با این تبلت ها را شروع کردم، همکارانم روزانه 400 طرح طراحی و تنظیم کرده اند، قبل از آن رقم طرح روی کاغذ 200 صفحه در روز بود.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *