اخبار روز

طرح پرداخت یارانه یک میلیونی با گرانی بنزین


به گزارش مانیبان به نقل از تسنیم: شنیده ها حاکی از آن است که برخی از نامزدهای ریاست جمهوری در مناظره های پیش رو قرار است وعده یارانه نقدی یک میلیون تومانی را مطرح کنند.

در حالی که امشب اولین مناظره دو کاندیدای راه یافته به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری با موضوع سیاسی-فرهنگی و فردا شب دومین مناظره با موضوع اقتصادی برگزار می شود.

پرداخت یارانه نقدی برای اولین بار در سال 89 به مبلغ 45500 تومان به دلیل افزایش قیمت انرژی به ویژه بنزین و گازوئیل و در سال 1401 با اصلاح پولی 4200 تومانی و افزایش قیمت دلار رسمی به 28 هزار و 500 تومان، مبلغ یارانه نقدی مجددا به 300 هزار و 400 هزار تومان برای هر نفر افزایش یافت.

باید به وعده پرداخت یارانه نقدی یک میلیون تومانی یا افزایش یارانه نقدی به هر رقم دیگری، افزایش قیمت انرژی به ویژه بنزین و گازوئیل و یا برداشت دلار 28500 تومانی و افزایش قیمت، عمل کرد. قیمت رسمی ارز به ارقام بالاتری می رسد.

همزمان در طول یکی در دو روز گذشته طرح افزایش قیمت بنزین در دولت بعدی از سوی روسای ستادهای انتخاباتی برخی از این کاندیداها حاشیه ساز شد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا