اخبار روز

طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس از اول شهریور ماه سال جاری شروع شد! /جزئیات

آقای رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، اطلاع داد که از اول شهریور ماه سال جاری، در استان هرمزگان، یک طرح نظارتی ویژه برای مدارس شروع خواهد شد.

به گزارش پی ام آپ، «قاسمی» رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید و تقاضا برای خرید انواع لوازم التحریر، لوازم آموزشی، کیف و کفش همچنین لباس فرم مدارس و لزوم نظارت بر تحویل و جلوگیری از تخلفات احتمالی توسط عرضه کنندگان کالاهای مذکور، طرح نظارتی فوق باید از ابتدا شهریور به 15 مهر هر ساله در استان هرمزگان اعمال شود.

وی افزود: با توجه به اهمیت اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس باید با بهره گیری کامل از ظرفیت نهادها و سازمان های نظارتی سطح شهر اعم از تعزیرات حکومتی، استاندارد، اتاق های صنایع دستی و اتحادیه های صنفی مربوطه استفاده شود.

رئیس سازمان حراست استان مهمترین وظایف بازرسی از واحدهای تولیدی و شرکتهای وارداتی لوازم التحریر از جمله: انواع دفترچه، مداد، خودکار، کیف و … را به بازرسان سازمان حراست و اتاق اصناف سراسر استان محول کرده است. تخلفات احتمالی: بررسی حجم تولید عرضه کنندگان لوازم التحریر وارداتی، فروش، قیمت محصولات، نظارت بر درج قیمت مصرف کننده بر روی بسته بندی محصولات توسط واحدهای تولیدی و الصاق برچسب در محل تحویل توسط نمایندگان و نمایندگان فروش، نظارت بر ثبت نام اطلاعات مربوط به واحدهای تولیدی و واردکنندگان لوازم التحریر در سامانه جامع تجارت و همچنین قیمت انواع محصولات در سامانه 124 و دریافت و رسیدگی به موقع گزارشات و شکایات مردمی از طریق شماره تماس 124 مرکز پیام و همچنین شناسایی انبارهای لوازم التحریر در شهرستان و رسیدگی به موارد احتکار و عدم تحویل. با هماهنگی اداره اصلاح و تربیت شهرداری تعیین شده است.

قاسمی در خاتمه تاکید کرد: شهروندان می توانند تخلفات صنفی اعم از کم فروشی، گران فروشی و عدم اعلام قیمت را با شماره تلفن 124 و یا به شعب سازمان صنعت، معدن و تجارت مرکز شهرستان و استان گزارش و موارد را گزارش کنند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا