اخبار روز سینما

رونمایی بهاره افشاری از دیزاین زیبای خونه مجردی اش!/عکس

در ادامه جدیدترین عکس منتشر شده از بهاره افشاری را می توانید ببنید.

به گزارش بازتاب آنلاین به نقل از شمانیوز، بهاره افشاری عکس جدیدی از خانه اش را به اشتراک گذاشت. طراحی خانه بهاره افشاری مورد توجه کاربران قرار گرفت. بهاره افشاری بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون ایران است.بهاره افشاری با بازی در سریال  او یک فرشته بود در نقش شیطان بسیار به شهرت رسید.در زیر عکسی از خانه مجلل بهاره افشاری را مشاهده می کنید.

 

رونمایی بهاره افشاری از دیزاین زیبای خونه مجردی اش!/عکس

اولین تجربه بازیگری بهاره افشاری

بهاره افشاری فعالیت هنری خود را سال ها پیش با یک سریال تلویزیونی آغاز کرد. اما به دلیل تجربه بدی که در آن شغل داشته، دوست ندارد در کارنامه هنری خود درباره آن شغل صحبت کند و تصمیم می گیرد برای همیشه دنیای بازیگری را ترک کند.

اما چند سال بعد کیانوش عیاری این بازیگر جوان را در فیلم Dr. او توانست او را متقاعد کند تا در آخرین اثرش، زندگینامه محمد قریب، همکاری کند.

شهرت بهاره افشاری

او یک فرشته بود برای اولین بار در سریالی درباره داستان شیطان به کارگردانی علیرضا افخمی که در ماه رمضان سال 1393 مهمان انواع مختلف تلویزیون بود، از تلویزیون پخش شد. نقش شیطان جلوی دوربین.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا