بیمه مسئولیت تشییع جنازه از شرکت بیمه ملت با سقف پوشش 15 روزه همراه و پشتیبان تشییع جنازه در اجرای هرچه باشکوه و ایمن مراسم ترحیم می باشد.

به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، در آستانه ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، شرکت بیمه ملت با ارائه بیمه مسئولیت گامی جدید برای حمایت از هیئات عزاداری و مساجد برداشت.

این بیمه نامه برای جبران خسارات احتمالی اشخاص ثالث در اثر برگزاری مراسم عزاداری در اختیار سفره ها، مساجد و تکایای سراسر کشور قرار می گیرد.

بیمه مسئولیت شرکت بیمه ملت متعهد می شود خسارات جسمی و مالی ناشی از وقوع حوادث بیمه شده را در جریان مراسم ختم در محل بیمه شده به اشخاص ثالث جبران کند.

این حوادث شامل موارد زیر است:

سقوط اجسام مانند داربست، پنکه، لوستر و نمادهای مذهبی

برق گرفتگی، آتش سوزی و انفجار

حوادث ناشی از پخت و پز در محل بیمه

بیمه نامه مسئولیت هیئت ها و مساجد شرکت بیمه ملت، تکایا، حسینیه ها، مساجد و اماکن موقت ساخته شده عزاداری که دارای مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی هستند را پوشش می دهد.

از مزایای این بیمه می توان به امنیت در هنگام برگزاری مراسم عزاداری، جبران خسارات احتمالی، پشتیبانی جدید از هیئت ها و مساجد، قیمت مناسب و شرایط صدور ساده اشاره کرد.

این بیمه نامه از روز شنبه 16 تیر 1403 به مدت 15 روز ارائه می شود و کمیته های سوگواری می توانند در این مدت از شرایط بیمه ای بهره مند شوند.

بیمه گران، مشتریان و علاقه مندان می توانند برای بهره مندی از این تخفیف ویژه با شعب و نمایندگی های بیماه ملت در سراسر کشور و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد جشنواره و شرایط و ضوابط آن با مرکز پاسخگویی این شرکت به شماره تلفن 85333-021 تماس حاصل نمایند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما