اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

طراح لباس کاروان ایران، سوژه طنز کاربران شبکه‌های اجتماعی شد

خبر اینکه طراح لباس کاروان ایران یک پزشک است، باعث شده تا کاربران شبکه‌های اجتماعی واکنش‌های طنزآمیزی به این موضوع نشان دهند. بسیاری از کاربران این شباهت را بین لباس ورزشکاران و کادر درمان، یک اشتباه بزرگ در طراحی می‌دانند.

 فردی که البسه کاروان ایران را طراحی کرده است و در فضای مجازی با این لباس‌ها شوخی بسیار زیادی شده، عضو کادر درمان است. 

به گزارش تابناک، لباس کاروان ورزشی ایران بسیار جنجال‌ساز شد؛ لباسی که پیش از رونمایی هم با حواشی همراه بود و در گزارشی با عنوان «حواشی لباس کاروان ورزش ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس؛ فاقد نمادهای فرهنگی و ملی؟» به این حواشی پرداخته شد. با این حال انتشار اولین تصاویر از لباس کاروان در مراسم رژه این حواشی را به فضای مجازی کشاند.

عکس دسته جمعی دختران کاروان ایران پیش از مراسم رژه عمدتاً با این واکنش در شبکه‌های اجتماعی مواجه شد که آن را مشابه لباس کادر درمان می‌دانستند. روپوش‌های سفید با مقنعه مشکی رنگ که شباهت بسیار زیادی به لباس فرم پزشکان و پرستاران در کادر درمان دارد. با این حال بسیاری شاید بی خبر از این هستند که لباس‌های کاروان ایران مربوط به چه شرکتی است و صاحب این شرکت کیست.

علی اژدرکش که دانش‌آموخته دکتری پزشکی از ایران و دوره ‌تخصصی پزشکی ورزشی را در یک دانشگاه آمریکایی پشت سر گذاشته است و پیش از این هم برای رسیدن به  ریاست فدراسیون سوارکاری، در انتخابات این فدراسیون نامزد شده بود. با این حال انتخاب لباس کاروان ایران حواشی دیگری هم دارد که از جمله آن تغییر ناگهانی برند لباس‌ها بوده است که باید پس از بازگشت مسئولان کمیته ملی المپیک در این خصوص نیز سؤال کرد.

با این حال نکته مربوط به این گزارش، طراحی البسه کاروان ورزشی ایران بوده و توسط شرکتی انجام شده که یک عضو کادر درمان صاحب برند مربوطه است. نکته‌ای که مسلماً تا مدت‌ها بحث برانگیز خواهد بود.

منبع:عصرایران

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا