اخبار روز

طراحی داخلی آشپزخانه با وسایل آشپزخانه شیک

علاوه بر طراحی زیبا، کاربردی بودن یکی از مهم ترین نکات در انتخاب لوازم آشپزخانه است. در این مقاله سعی کردیم نکاتی را در مورد خرید لوازم آشپزخانه شیک ارائه دهیم پس تا پایان با ما همراه باشید.

نکات مهم برای خرید لوازم آشپزخانه شیک

وقتی نوبت به خرید لوازم آشپزخانه می رسد، باید به گزینه های زیادی توجه کنید:

  1. بودجه خود را مشخص کنید

اولین نکته هنگام خرید لوازم خانگی تعیین بودجه است. باید بدانید که قرار است چقدر روی لوازم آشپزخانه سرمایه گذاری کنید. تقریباً در هر رنج قیمتی لوازم خانگی وجود دارد. تنها چیزی که وجود دارد این است که هرچه بیشتر خرج کنید، دستگاه های بیشتری را می توانید با ویژگی ها و فناوری پیشرفته خریداری کنید.

  1. بدون فکر خرید نکنید

وقتی خانواده ها به بازار می روند، اولین چیزی که معمولا می بینند، کالایی است که نظرشان را جلب می کند و تشویق به خرید آن می شوند. اما مهم ترین نکته در این زمینه این است که آیا خرید چنین کالایی نیاز خانواده است یا خیر؟ بنابراین، قبل از خرید یک محصول، نیازهای خود را بسنجید و اجازه ندهید منافع شخصی شما بر منطق غلبه کند.

  1. از برندهای معتبر خرید کنید

مطمئناً وقتی به بازار می روید، تنوع محصولات داخلی و خارجی می تواند شما را گیج کند، اما اگر بدانید چقدر هزینه می کنید و چه عملکردی از یک لوازم خانگی دارید، می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

به عنوان مثال لوازم خانگی اسنووا یکی از برندهای مطرح ایرانی است که تنوع محصولاتش می تواند برای هر سلیقه ای جذاب باشد. علاوه بر این، علاوه بر طراحی زیبا، قیمت های مقرون به صرفه برند اسنووا نیز توانسته رضایت بسیاری از مشتریان را جلب کند. بد نیست سری به لوازم آشپزخانه این برند بزنید و از ویژگی ها و قیمت ها مطلع شوید.

  1. خرید لوازم آشپزخانه با توجه به فضا و تعداد اعضای خانواده

یکی دیگر از مواردی که در انتخاب لوازم آشپزخانه باید به آن توجه کرد، خرید محصولات متناسب با فضا و تعداد اعضای خانواده است. مثلا:

  • شما باید بدانید که اندازه، ظرفیت و طراحی یخچال برای شما مناسب است
  • کدام ماشین لباسشویی را با چه ظرفیتی بخریم؟
  • چه نوع طراحی ماشین ظرفشویی با چند نفر بخریم؟
  • اجاق گاز مناسب شما فردار یا بشقاب است

با پاسخ به این سوالات می توانید با توجه به نیاز خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

  1. برچسب انرژی

با توجه به مصرف بالای برق در جامعه امروزی باید مراقب خرید لوازم خانگی با مصرف کم انرژی باشید.

  1. درباره خرید از دیگران بیشتر بدانید

تجربیات اطرافیان یا حتی تجربیات اینترنتی سایر خریداران می تواند به شما در انتخاب کمک زیادی کند; بنابراین قبل از انتخاب، تجربیات دیگران را بررسی کنید تا در نهایت بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

ویژگی های کلیدی لوازم آشپزخانه

شاید شما به خانواده ای تعلق داشته باشید که دقیقاً نمی دانند چه نکات مهمی را باید در مورد هر وسیله آشپزخانه در نظر بگیرید. در ادامه این نکات را خدمت شما عرض می کنیم:

  • خرید یخچال

انواع یخچال فریزر در بازار موجود است. از بین تمامی مدل های موجود، یخچال های ساید بای ساید بزرگترین و کم مصرف ترین هستند، در حالی که فریزرهای بالا و پایین کوچک ترین و کم مصرف ترین هستند. دستگاه های دارای تخلیه آب عمر مفید بیشتری دارند، زیرا نوشیدن آب سرد نیازی به باز و بسته کردن مداوم درب یخچال ندارد.

یک یخچال خوب باید دارای تهویه داخلی مناسب، کنترل رطوبت مناسب در داخل یخچال، سطح صدای کم و قابلیت یخ زدایی باشد. اگرچه این روزها اکثر یخچال ها ویژگی های نسبتا خوبی دارند، اما پس از مشاوره صحیح انتخاب خود را انجام دهید.

  • خرید ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی بستگی به تعداد افراد دارد و در دو نوع ماشین ظرفشویی رومیزی و کابینتی موجود است. دریابید که کدام انتخاب برای شما بهتر است. همچنین به عملکردهایی که از ماشین ظرفشویی انتظار دارید توجه کنید.

  • خرید ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی نیز یکی از پرکاربردترین لوازم آشپزخانه است. تفاوت ماشین لباسشویی در میزان ظرفیت و برنامه های شستشو است و در نسخه های مختلف نیز قابل ارائه است. برند پاکشوما یک برند ایرانی باسابقه است که کار خود را با ساخت ماشین لباسشویی آغاز کرده است. ظروف آشپزخانه پاکشومابرای ماشین لباسشویی های این برند می توانید حساب ویژه ای باز کنید.

اجاق گاز یکی از لوازم آشپزخانه عالی است که در دو نوع شیلددار و مجهز در بازار عرضه می شود. مطمئناً شخصی که آشپزخانه کوچکی دارد هرگز به نوع مبلمان فکر نمی کند، بلکه نوع صفحه نمایش را انتخاب می کند. اگر شما یک خانم کد هستید و ارزش اجاق گاز دارید، مطمئناً می توانید مدل مبله را انتخاب کنید.

لوازم آشپزخانه را از منابع معتبر خریداری کنید

خرید لوازم آشپزخانه یکی از مهم ترین نکاتی است که باید به آن توجه کرد. در واقع آشپزخانه قلب خانه است و انتخاب تجهیزات مناسب نه تنها می تواند به زیبایی خانه شما بیافزاید، بلکه کمک موثری به رفع نیازهای شما می کند.

در این مقاله سعی شده است به تک تک نکاتی که در هنگام خرید لوازم آشپزخانه باید به آن توجه کنید بپردازیم. اگر به دنبال مکانی برای خرید مطمئن هستید، مجموعه برندچی می تواند به شما کمک کند. این مجموعه یکی از بزرگترین و معتبرترین سایت های بررسی انواع لوازم خانگی در کشور می باشد. هدف اصلی این برند ایجاد یک تجربه خوب در هنگام خرید لوازم خانگی است.

در این مجموعه به راحتی می توانید انواع برندهای معتبر موجود در بازار را ببینید و بهترین محصول را خریداری کنید.

برندهایی که محصولات آنها در این وب سایت موجود است عبارتند از:

  • برف
  • پاک کردن
  • سام
  • برادری
  • سامسونگ
  • طرح
  • دلونگی
  • اسکارلت
  • هیمالیا
  • رنگ قهوه ای
  • تکنو
  • بلک اند دکرز
  • و غیره و غیره

طراحی داخلی آشپزخانه با وسایل آشپزخانه شیک

بخش مشاوره رایگان سایت برای پاسخگویی به تمامی سوالات و شبهات شما از متخصصین مجرب در اختیار شما مشتریان گرامی می باشد. کافی است از طریق راه های ارتباطی با گروه در ارتباط باشید تا راهنمایی های لازم را دریافت کنید. با اتکا به مجموعه مورد اعتماد برندچی، می توانید بهترین تجربه خرید آنلاین ظروف آشپزخانه را با خیالی آسوده تجربه کنید.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا