اخبار روز سینما

طالع بینی متولدین این ماه ها در دوستی سنگ تمام نمی گذارند.


یکی از عوامل اصلی و مهم رابطه دوستی این است که اخلاق و افکار هر دو طرف با هم سازگار باشد. سازگاری ماه تولد دوست شما و ماه تولد خودتان با ویژگی های معنوی عاملی است که در آن نقش دارد.

فروردین

فروردین ماهی ها انرژی زیادی دارند و دوست دارند با افرادی که به روحشان نزدیک هستند رابطه دوستانه داشته باشند و حداکثر هیجان را به رابطه اضافه کنند. آنها همیشه به دنبال کارهای سرگرم کننده برای انجام دوستی هستند و دوست دارند با دوستان خود بنشینند و در مورد احساسات خود صحبت کنند. معمولا آذری ها و مردادی ها می توانند بهترین دوستان باشند. فروردین ماهی باشید تا هر دو علایق مشترکی برای یکدیگر پیدا کنند.

اردیبهشت ماه

اردیبهشت ماه ماهی ها به شدت سرسخت هستند و این ویژگی در آنها بسیار مشهود است. به این معنا که کنار گذاشتن غرور و جستجوی دوستان جدید برای آنها ممکن است سخت باشد. وقتی دوست می شوند نسبت به آنها احساس مالکیت می کنند. ممکن است بهترین دوستان برای 1 می باشد دی ماهی و شهریور ممکن است ماهی هایی وجود داشته باشند که احساس امنیت را در آنها ایجاد کنند. تیر ماهی ها و اسفندی رابطه دوستانه خوبی برقرار خواهند کرد.

خرداد

خرداد ماهی ها به طور کلی خود را با دیگران تطبیق می دهند و مشکل کمی در دوست یابی ندارند. آنها به راحتی می توانند دوستان خود را حفظ کنند و چیزهای جدیدی را با آنها تجربه کنند، اما اگر دوستی آنها را ترک کنید، خیلی راحت شما را فراموش می کنند. خرداد ماهی ها عاشق تفریح ​​هستند و هرکسی را که در اطرافشان می تواند این حس خوش گذرانی را به آنها القا کند را دوست دارند. بهترین دوستان برای خرداد ماهی ها؛ افرادی در ماه های آوریل و ژوئن هستند که می توانند هیجان را به بهترین شکل تجربه کنند. معمولا با مهر ماهی ها نیز رابطه دوستانه خوبی خواهند داشت.

تیر

تیر ماهی ها افراد حساسی هستند. بنابراین بهتر است در محیط خود دوستان زیادی نداشته باشند، زیرا اگر با آنها برخورد کنند با آن کار سختی خواهند داشت. آنها دوست دارند حداکثر حمایت و وفاداری را از دوستان خود دریافت کنند. وقتی با کسی دوست می شوند از صمیم قلب به حرف های او گوش می دهند. بهترین دوستان برای تیر ماهی ها، آبان ماهی و اسفند ماهی ها شنوندگان بسیار خوبی هستند و هرگز آنها را قضاوت نمی کنند. اردیبهشت ماهی ها هم قابل اعتماد و امنیت هستند تیر ماهی را به من بده

مرداد

مرداد ماهی ها معمولا دوستان زیادی دارند. آنها همیشه دوست دارند در مرکز توجه باشند و در نتیجه در اطراف خود مشغول هستند و در صورت نیاز به سرگرمی مطمئناً دوستان خود را به خانه خود دعوت می کنند. بهترین دوستان برای مرداد ماهی ممکن است از ماه باشد آذر، فروردین و مرداد البته باشد بهمن ماهی ها نیز هستند مرداد ماهی ها دوستی های خوبی برقرار می کنند.

شهریور

شهریور ماهی ها افرادی دقیق، جزئیات گرا و بسیار خلاق هستند و در مورد یافتن دوستان جدید به سرعت در مورد افراد قضاوت می کنند و معتقدند که یافتن یک دوست خوب زمان می برد و نباید عجله کرد و باید در مورد آن فکر زیادی کرد. شهریور اگر ماهی ها با شما دوست شوند، به طور خودکار اخلاق خوبی خواهند داشت. می ثبات و دی ماهی ها می توانند یک ویژگی رفتاری خوب برای دوستی با او باشند. شهریور شمارش ماهی البته با آبان ماهی ها رابطه دوستانه خوبی هم دارند، اما شاید قدرت رابطه آنها به اندازه دو ماه پیش قوی نباشد.

مهر

مهر ماهی ها به تعادل نیاز دارند و به دنبال همراهی دراماتیک نیستند. آنها دوست دارند مورد پسند دیگران قرار گیرند. آنها معمولا با دوستان خود رابطه خوبی برقرار می کنند و در مواقع سخت به آنها تکیه می کنند. بهترین دوستان مهر ماهی ها خردادی و بهمنی هستند و می توانند روزها و شب های بسیار خوبی را با آنها بگذرانند. البته فروردین ماهی ها نیز می توانند رابطه خوبی با آنها داشته باشند.

آبان

آبان ماهی ها در گروه های دوستانه حضور قوی و تاثیرگذاری دارند. آنها افرادی با انگیزه و وفادار هستند و جزو بهترین دوستان محسوب خواهند شد. بهترین ماه ها برای برقراری روابط دوستی اردیبهشت ماه، شهریور و … هستند. دی آنها ماهی هستند. اردیبهشت ماهی ها رابطه دوستانه بسیار خوبی با آبانی ها دارند و به طور کامل از یکدیگر محافظت و حمایت می کنند.

آذر

آذر ماهی ها به دوستانی نیاز دارند که در آخرین لحظه که گیر کرده اند بتوانند به آنها کمک کنند. آنها همچنین دوست دارند بدون پرسیدن سوالی با دوستان خود به ماجراجویی بروند. آذر ماهی ها افراد مستقلی هستند، آنها سرگرمی های خاص خود را دارند و اگر تنها باشند برای آنها اشکالی ندارد، اما در روابط دوستانه نیز خوب عمل می کنند. آگوست و آوریل می توانند دوستان خوبی باشند آذر ماهی باش

دی

دی ماهی ها خیلی واضح صحبت می کنند. شاید آنها به دوستی ها اهمیت چندانی نمی دهند و به خاطر حرف زدن دیگران را آزار می دهند، اما در اصل آنها دوستان صادق و وفاداری هستند و می توانند تا حدودی از شما حمایت کنند. معمولا تا سپتامبر دی ماهی ها دوستی بسیار خوبی دارند. با خودشان دی ماهی ها همچنین می توانند همراهی موفقی داشته باشند. ماهی های جولای دوستان خوبی برای آنها خواهند بود.

بهمن

بهمن ماهی ها ذهنی باز دارند. آنها اغلب دوستان متفاوتی دارند و روابط عمیق تر و نزدیک تری با دوستان خود برقرار می کنند. آنها به دنبال افراد منحصربه‌فرد می‌گردند و ترجیح می‌دهند در یک گروه دوستان باشند تا دوستان صمیمی فقط با یک نفر. بهمن با ماهی آذر ماهی ها به دلیل خوش بینی زیادشان احساس راحتی می کنند. طوفان های آوریل نیز می توانند همان انرژی بهمن را داشته باشند.

اسفند

اسفند ماهی ها تا حدودی احساساتی هستند. آنها به دوستانی نیاز دارند که به خلق و خوی خود اهمیت می دهند، به حرف هایشان توجه می کنند، حساسیت آنها را تحریک نمی کنند، تحریک نمی کنند. اسفند ماهی ها عاشق محبت فیزیکی هستند و اگر دوست آنها باشید همیشه شما را در آغوش خواهند گرفت. تیر ماهی و آبان می تواند دوستان خوبی برای ماهی باشد اسفند ماهی باش دی ماهی ها نیز به خاطر استقلالشان قدردانی می شوند. اسفند ماهی ها قرار می گیرند و همراهان خوبی برای آنها هستند.


مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا