اخبار روز

طارمی; ستاره ایرانی اینتر در راه تبدیل شدن به ژکو و کلوزه جدید است

مهدی طارمی با شروع فوق العاده اش در اینتر مورد توجه رسانه های ایتالیایی قرار گرفته است. نشریه گاتزتا دلو اسپورت با اشاره به شباهت عملکرد طارمی با ژکو و کلوزه در ابتدای حضور در تیم های تحت هدایت اینزاگی، آینده درخشانی را برای ستاره ایرانی در اینتر پیش بینی می کند.

مجله معتبر ایتالیایی آینده درخشانی را برای ستاره تیم ملی ایران در اینتر پیش بینی کرد.

به گزارش فارس؛ این گزارش امروز (چهارشنبه) گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا به تمجید از ستاره ایرانی اینتر پرداخته است: طارمی شبیه ژکو و کلوزه است.

طارمی شروع فوق العاده ای در اینتر داشت و در دو بازی اول خود برای نراتزوری سه گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد و “بهترین عملکرد را در بین قهرمانان سری آ” انجام داد.

اینتر در اولین بازی دوستانه به مصاف تیم سوئیس رفت و با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد. طارمی در این بازی 2 گل زد و یک پاس گل داد.

قهرمان سری آ در دومین بازی دوستانه خود به مصاف تیم پرگولتزه رفت و با نتیجه 2-1 پیروز شد و ستاره ایرانی گل برتری اینتر را در آن بازی به ثمر رساند.

روزنامه گازتادلو اسپورت می نویسد: «طارامی در شرایطی مانند کلوزه و ژکو زیر نظر اینزاگی شروع کرد، زیرا هر مهاجم معروف زمانی که شاگرد اینزاگی شد بالای 30 سال داشت.

طبق گزارش رسانه های ایتالیایی، مهدی طارمی می تواند مانند ژکو در اینتر و کلوزه در لاتزیو، در اینزاگی کارنامه درخشانی داشته باشد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا