اخبار روز

طارمی آماده درخشش در سری آ; احتمال حضور در ترکیب اصلی اینتر مقابل جنوا

مهدی طارمی، مهاجم ایرانی که به تازگی راهی اینتر شده است، در اولین بازی فصل جدید سری آ مقابل جنوا با نمایشی درخشان در دیدارهای دوستانه، شانس زیادی برای حضور در ترکیب اصلی این تیم دارد.

مهاجم ایرانی اینتر احتمالا در اولین بازی این تیم در فصل جدید سری آ ایتالیا به میدان خواهد رفت.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال اینتر که فصل گذشته با قاطعیت قهرمان سری آ ایتالیا شد و بیستمین قهرمانی خود را در تاریخ این رقابت ها به دست آورد. در اولین بازی او در فصل 2024/25 این رقابت ها که در 17 آگوست (27 مرداد) برگزار شد. مرداد) خارج از خانه مقابل جنوا آغاز خواهد شد. حالا خبر می رسد که مهدی طارمی که تابستان امسال با امضای قراردادی سه ساله به اینتر پیوست، قرار است در ترکیب اصلی شاگردان سیمونه اینزاگی در بازی مقابل جنوا حضور داشته باشد.

به گزارش روزنامه ایتالیایی «گازتا دلو اسپورت»؛ مارکوس تورام که فرانسه را در یورو 2024 همراهی کرد، پس از تعطیلات تابستانی خود از روز شنبه، یک روز پس از بازی دوستانه مقابل پیزا، تمرینات اینتر را آغاز خواهد کرد. انتظار می رود علاوه بر تورام، بنجامین پاوار و استفن فرای و دنزل دامفریس پس از اتمام تعطیلات تابستانی خود در روز شنبه به تمرینات اینتر ملحق شوند.

با توجه به حضور تیم ملی آرژانتین در فینال کوپا آمه ریکا 2024 که منجر به قهرمانی آلبی سلسته شد، لائوتارو مارتینز، مهاجم فیکس و اینتر آرژانتین دیرتر از سایر بازیکنان و در 8 آگوست (18 مرداد) انتخاب شد. مرداد) به ایتالیا برمی گردد و البته زمان کمتری برای آماده شدن دارد. به همین دلیل سیمونه اینزاگی از همین حالا به این فکر می کند که زوج تورام-طارامی می توانند در اولین بازی فصل مقابل جنوا در ترکیب اصلی قرار بگیرند.

طارمی 32 ساله که در نقل و انتقالات تابستانی جاری به حضور 4 ساله خود در پورتو پایان داد، در هر سه بازی دوستانه اول اینتر گلزنی کرده است. در بازی مقابل لوگانو دو گل زد و یک پاس گل داد، در بازی مقابل پرگولتسه یک گل و در بازی مقابل لاس پالماس دو گل به ثمر رساند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا