اخبار روز سینما

ضرغامی: تابوی برگزاری کنسرت در اماکن تاریخی شکسته شده است

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

مهر: وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: تابوی کنسرت در دولت شهید رئیسی شکسته شد. اهالی موسیقی سال ها می خواستند در فضاهای تاریخی کنسرت برگزار کنند.

سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: فردا در استان فارس 11 پروژه بزرگ افتتاح می شود و برخی از پروژه ها نیز با تامین مالی عملیات اجرایی را آغاز می کنیم. ، اعتبار این پروژه ها 800 میلیارد تومان است و تا پایان دولت سیزدهم چندین پروژه افتتاح می شود.

وی افزود: افتتاح هتل پنج ستاره، اقامتگاه سنتی، مرمت بنای تاریخی، طراحی کمپ والرین و تخت جمشید از کارهایی است که فردا انجام خواهیم داد.

وزیر گردشگری اذعان داشت: موضوع دیگر این است که ایجاد مرکز موضوعی بین المللی صنایع دستی و گردشگری اصفهان در نشست منطقه ای سازمان جهانی گردشگری در فیلیپین به تصویب رسید. این بحث حدود 10 سال به طول انجامید و رقبای جدی برای تثبیت خود در کشور شما به دنبال آن بودند، اما جایگاه بالای ما در صنایع دستی در سراسر جهان باعث شد این قطعنامه محقق شود.

وی گفت: مهم این است که تابوی کنسرت در دولت شهید رئیسی شکسته شد. اهالی موسیقی سال ها می خواستند در فضاهای تاریخی کنسرت برگزار کنند. با برنامه ریزی دقیق این امر محقق می شود.

ضرغامی بیان کرد: برای اولین بار کنسرتی در تخت جمشید با حضور 5400 نفر و با حضور آقای علیرضا قربانی برگزار شد. هتل ها و مراکز اقامتی پر، پروازها رزرو شده و مراکز خدماتی فعال هستند و شاهد رونق گردشگری هستیم.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا