اخبار ارز دیجیتال

ضرر 1 میلیون دلاری به خاطر بیت کوین!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بالاجی سرینیواسان (Balaji Srinivasan)، مدیر عامل سابق کوین‌بیس، از شرط بسیار معروف خود دربا ره بیت کوین پشیمان شده است. او یک میلیون دلار USDC شرط بسته بود که قیمت بیت کوین تا یک میلیون دلار افزایش پی دا خواهد کرد.
اما این سرمایه‌گذاری همچنان به نظریه خود بر این باور است که آمریکا در مسیر ‌تورم قرار دارد، پایبند است و می‌کند که اقتصاد نمی‌تواند فرود نرمی که رئیس فدرال رزرو جریمه پاول داده است را تجربه کند.

ضرر 1 میلیون دلاری به خاطر بیت کوین!۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، 500 میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!



ثبت نام

در یک توییت در روز سه شنبه، بالاجی اعلام کرد که برای تسویه شرطی که بسته شد، با افراد مورد نظر به توافق رسیده است. او مدرکی را ارائه داد که شامل سه پرداخت ۵۰۰ هزار دلاری بود که یکی به مدلاک (طرف مقا ​​بل شرط)، دیگری به سازمان خیریه Give Directly و سومی به توسعه بیتکوین کور (Bitcoin Core) داده شد.
این مبلغ ۵۰ درصد بیشتر از مقداری است که این مدیر موظف به پرداخت آن بوده است و ۴۶ روز قبل از زمان انجام شده است.
او بیان کرد، دلیلی که من این کار را انجام دادم، به خاطر این است که من به عم ومی اعتقاد دارم، اما متأسفانه دیگر نمی‌توانیم بگویم چیزی که نادرست است، به نهادهای دولتی اعتماد کنیم.
بالاجی گفت:

بنابراین، من پول خود را صرف نظر کردم تا یک نتیجه را ثابت کند.

به گفته بالاجی، بخشی از اقتصاد در حال حاضر در شرایط ورشکستگی هستند. سقف بدهی آمریکا به سرعت در حال افزایش است، بیشتر بانک‌های آمریکایی در حال حاضر نز دیک به ورشکستگی هستند و دارای بانک‌های ورشکسته در حال حاضر با رسال ۲۰۰۸ قابل مقایسه هستند.
بالاجی همچنین معتقد است که با سرعتی بسیار زیاد در دلارزدایی و دوری از دلار برای مبادلات خود هستند و این مورد نظریات را می‌توان در نظر گرفت که در ماه گذش توسط مؤسسات شرکت BitMEX، آرتور هیز منتشر شد، که معتقد بود دلار ممکن است باشد. به سمت دست دادن وضعیت خود به عنوان آرزوی جهانی در حال حرکت باشد.


منبع

کریپتو پوتیتو

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا