اخبار ورزشی

ضرر هنگفت روملو لوکاکو به تیم چلسی! / پیشنهاد اینتر میلان برای جذب روملو لوکاکو!

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، روملو لوکاکو بلژیکی که هنوز سه سال از قرارداد 5 ساله خود در استمفوردبریج باقی مانده است، پیشنهاد جدیدی از نراتزوری (اینترمیلان) دریافت کرده است. گازتا دلو اسپورت 30 میلیون یورو (25.6 میلیون پوند / 33 میلیون دلار) به اضافه متغیرها خواهد بود.

غول های ایتالیایی پیش از این به دنبال یک قرارداد قرضی دیگر پس از حضور او در فصل 2022-2023 بودند، اما چلسی فقط می خواهد بازیکن خود را به طور دائم بفروشد.

این مبلغ احتمالی ضرر بزرگی برای چلسی خواهد بود، چرا که در سال 2021 با 115 میلیون یورو (98 میلیون پوند/126 میلیون دلار) بازیکن را دوباره به خدمت گرفت و پس از یک فصل ناامیدکننده در غرب لندن، به صورت قرضی به ایتالیا رفت.

لوکاکو قرار بود برای تمرینات پیش فصل با هم تیمی های خود در چلسی دیدار کند، اگرچه سرمربی جدید مائوریسیو پوچتینو اشاره کرده است که به زودی درباره آینده او تصمیم گیری خواهد شد.

با توجه به اینکه آینده او به زودی مشخص می شود، لوکاکو می تواند به طور کامل بر روی آمادگی های پیش فصل خود تمرکز کند، زمانی که فینالیست های لیگ قهرمانان اروپا رقابت های سری آ خود را در 29 آگوست آغاز کنند. 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا