اخبار روز سینما

صورت شکسته یکتا ناصر بعد از استراحت همه را شوکه کرد

پایگاه خبری تحلیلی آنلاین مثلث:

یکتا ناصر عکسی از خود با گریم سری آبی نیسان در صفحه مجازی منتشر کرده است که مورد توجه کاربران قرار گرفته است. یکتا ناصر عکسی از خود و دخترش در حال برف بازی منتشر کرده است. یکتا ناصر عکس جدیدی از خود منتشر کرده است. یکتا ناصر بازیگر جوان و همسر کارگردان معروف منوچهر هادی است. یکتا ناصر در 21 آبان 1357 در تهران به دنیا آمد. یکتا ناصر در سریال ها و فیلم های زیادی از جمله کارهای همسرش بازی کرده است. یکتا ناصر فرزند دوم خانواده است و یک خواهر بزرگتر به نام نیکتا و یک برادر کوچکتر دارد.

یکتا ناصر

یکتا ناصرمنوچهر هادی کارگردان پرکار سینمای ایران عکس هایی از خود در کنار دخترش منتشر کرده است.

به گزارش صبح تایم، مدتی است که خبری از دو عکس در صفحات منوچهر هادی و یکتا ناصر نیست.

شایعاتی مبنی بر جدایی منوچهر هادی و یکتا ناصر مطرح شده است. خبر طلاق منوچهر هادی از یکتا ناصر بازیگر سینما پس از انتشار تک پست اینستاگرامی منتشر شد، زیرا منوچهر هادی در آن مدعی شده بود که در محل کار باید به گونه ای با این رابطه برخورد کرد که اگر این رابطه برای هر کسی قطع شود. دلیل، او شما را پیدا می کند و رابطه را باز می گرداند. وابستگی مطلق در هر رابطه ای یک اشتباه کامل است.

یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون در پاسخ به این سوال که آیا از منوچهر هادی طلاق گرفته است، گفت: اگر در مورد کار و برنامه های من سوالی داشتید به شما پاسخ می دادم اما در مورد این شایعات حرفی ندارم.

وی در ادامه با تایید این سوال که آیا این سخنان را شایعه می داند، گفت: بله قطعا همینطور است.

یکتا ناصرنشریه جنجالی یکتا ناصر

سلام به همگی امیدوارم سلامت باشید

فقط خواستم از همه عزیزانی که به من لطف داشتند یا از پیج من دیدن کردند تشکر کنم.

من واقعا تونستم در این مدت کوتاه نظرات رو بخونم و به محبت شما جواب بدم اما اینو بدونید که از صمیم قلب دوستتون دارم و برای شما ارزش و احترام قائلم.

بیوگرافی یکتا ناصر

یکتا ناصر متولد آبان 1357 در تهران است، پدرش افسر بازنشسته ارتش و مادرش خانه دار است. او فرزند دوم خانواده است و یک خواهر بزرگتر به نام نیکتا و یک برادر کوچکتر دارد. یکتا ناصر به دلیل علاقه ای که به بازیگری داشت به دفاتر مختلف سینمایی مراجعه کرد و در تست بازیگری شرکت کرد که در نهایت در سال 1355 برای بازی در سریال گلهای کاگزی انتخاب شد و در دبیرستان تجربی تحصیل کرد و در دانشکده مهندسی محیط زیست خواند. به گفته خودش آدم تنبلی است و به هر چیزی که می خواست به کمک شانس رسیده است و به همین دلیل برای بازیگری تلاش زیادی نکرده است.

یکتا ناصردر سال 1376، وقتی 19 ساله بودم، یک روز یکی از دوستانم گفت که باید خواهر 5 ساله اش را به یک شرکت تولید فیلم ببرد و از من خواست تا او را همراهی کنم، من هم به این قصد به آن دفتر رفتم. از همراهی با او حالا که تا اینجا آمده اید، باید یک فرم را نیز پر کنید. یک عکس شخصی هم که در کیفم بود روی فرم گذاشتم و به او دادم. پس از مدتی با من تماس گرفتند و از من برای بازی در سریال شش قسمتی Flores de papel (سال 1976) دعوت کردند و از من دعوت کردند که وارد این عرصه شوم.

یکتا ناصر از تلویزیون تا سینما

پس از اولین تجربه در سال 1377 تا سال 1380 با فیلم ساگی به بازیگری در سریال عید آن سال ها بازگشت و فعالیت هنری خود را در سال های 74 و 75 آغاز کرد در حالی که در سن 18 سالگی مقابل دوربین ایستاد. برای اولین بار و در نمایش تلویزیونی گل کاغذی ایفای نقش کرد.

یکتا ناصردر سال 1355 که مسیر و ذائقه سینمای ایران تغییر کرد و به سمت جوانی و جوانی گرایش پیدا کرد، یکتا ناصر که از قبل سابقه حضور در سینما را داشت، تحصیل در دانشگاه را ترجیح داد! در این سال‌ها موجی از جوانان به صورت فراگیر وارد سینما شدند و آن‌هایی که استعداد داشتند خودشان را نشان دادند و آن‌هایی که فرصت حضور در چند پروژه خوب را نداشتند، اما در این بین فقط برای اولین بار کار می‌کردند. که این هنرمند تحصیلات زیادی نداشت، مانند: پدرخوانده – شب چراغ) این روند تا سال 1358 ادامه داشت. تا اینکه در سال 1358 سرنوشت یکتا به دست حمید علیمه با کار تلویزیونی (با من بمان) تغییر کرد.

زندگی جای دیگر فیلمی است به کارگردانی منوچهر هادی و نویسندگی پدرام کریمی، منوچهر هادی، بابک کایدان و تهیه کنندگی سید امیر سیدزاده محصول سال 1392 این فیلم در بخش مسابقه سی و دومین جشنواره فیلم فجر پذیرفته شد.

فیلم شناسی یکتا ناصر

آینه بغل (2016)

شماره گتی (2014)

آشوب (2014)

فصل نرگس (2014)

به یک کارگر ساده نیازمندیم (2014)

من نجات دهنده نیستم (2013)

زندگی جای دیگری است (2012)

گنجشک آشی مشی (2012)

آیا کسی میخواهد با تو حرف بزند (1390)، برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر (1390)

یکتا ناصرشکر ترش (2007)

روز خواهد آمد (2016)

نسکافه داغ داغ (1385)

قتل آنلاین (2004)

آهنگ تولد (2013)

باران رویاها را پاک نمی کند (2012)

خانه ای در شن (1382)

عاشق مترسک (1382)

فراری (1381)

باتلر (1380)

سریال یکتا ناصر

راه قدیمی (2014)

دختران حوا (2013)

شکر ترش (1385)

اولین شب خاموش (2004)

در لبه تاریکی (1383)

فیلم تلویزیونی «پرکرد» (138

اعتصاب سوم (2008)

با من بمان (1379)

کاشانا (مجموعه تلویزیونی)

عید آن سالها (1378-1377)

گل های کاغذی (1376)

شبکه خانگی یکتا ناصر

عاشقانه منوچهر هادی

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا