اخبار روز

صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا


به گزارش مانیبان، با هدف ارائه خدمات نوین و تسهیل در امور درمانی بازنشستگان محترم صندوق بازنشستگی کشوری، اپلیکیشن جدید درمانی شرکت بیمه ملت با نام «دینا» در اختیار کلیه بازنشستگان این صندوق قرار گرفت. (dina.mellatyar.app) به منظور ارائه خدمات آسان و آفلاین به بازنشستگان عزیز طراحی و در اختیار آنان قرار گرفته است.

مستمری بگیران محترم می توانند با مراجعه به سایت dina.mellatyar.app و یا اسکن کد QR موجود در تابلوهای اطلاعات نسبت به ثبت ادعا و پیگیری آن در این اپلیکیشن اقدام نمایند.

در اپلیکیشن دینا برای بازنشستگان محترم امکان ثبت آنلاین ساده هزینه های درمانی و بارگذاری مدارک مربوطه فراهم شده است.

بیمه ملت با ارسال این درخواست گامی دیگر در جهت ارائه خدمات جدید و باکیفیت به مستمری بگیران صندوق بازنشستگی کشوری برداشته است و امیدوار است این اقدام مورد استقبال این عزیزان قرار گیرد.

برای دانلود اپلیکیشن درمان بیمه ملت می توانید به dina.mellatyar.app مراجعه کنید.

قرارداد امسال طبق روال سال های گذشته اجرا می شود و بر اساس آن کلیه مشمولان قرارداد بیمه تکمیلی درمان ۱۴۰۲ به صورت خودکار به قرارداد ۱۴۰۳ منتقل می شوند و نیازی به ثبت نام مجدد نخواهد بود. .

ثبت درخواست ابطال و ثبت نام به این معناست که بازنشستگان و کارکنان مشمول قرارداد بیمه تکمیلی در صورت نیاز به اضافه یا تفریق افراد تحت تکفل خود که در قرارداد سال قبل ثبت نام کرده اند یا خیر می توانند نسبت به ثبت نام یا حذف آنها اقدام نمایند در قسمت مربوطه درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری درخواست شود.

بازنشستگان و شاغلانی که مایل به استفاده از این خدمت برای 1403 نیستند نیز می توانند قرارداد پوشش بیمه تکمیلی درمان را در همین سامانه لغو کنند.

صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرده است که متقاضیان حذف یا اضافه افراد تحت تکفل می توانند به سایت اعلام شده مراجعه و مانند سال گذشته اقدام کنند.

بازنشستگان و شاغلین صندوق بازنشستگی کشوری از ابتدا خرداد آنها تا پایان مرداد 1403 می توانند به صورت آنلاین و فقط از طریق رایانه یا لپ تاپ اقدامات لازم را انجام دهند.

بر اساس اعلام صندوق بازنشستگی کشوری، بیمه شدگان این صندوق فقط تا پایان اردیبهشت ماه 1403 فرصت دارند اسناد متفرقه خسارت سال 1402 را با قبض تحویلی که از بیمه پایه دریافت می کنند به شعب و نمایندگی های شرکت های آتی حافظ تحویل دهند تا پس از تعیین قسمت بیمه ای پایه، مابقی را پرداخت کنند. خسارت هزینه درمان، کارشناسی و ثبت نام بیمه شدگان اداره کل خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری اطلاعیه مهمی خطاب به بازنشستگان و فرهنگیان بازنشسته کشور منتشر کرد.

اداره کل خدمات اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری در اطلاعیه ای از تمدید مهلت پذیرش مدارک تاخیر در بستری شدن مستمری بگیران کشوری مربوط به سال 1402 تا پایان شهریور ماه خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، در این اطلاعیه آمده است: در مکاتبات اداره کل خدمات رفاهی مستمری بگیران با شرکت آتیه سازان حافظ به منظور رفاه حال بازنشستگان ، مهلت پذیرش «اسناد بستری» منوط به «مبنای بیمه» و همچنین «تاخیر فرآیند انحصار جانشین پروری» تا پایان می باشد. شهریور ماه امسال باید تمدید شود.

لذا بازنشستگان می توانند مدارک مربوط به قرارداد سال گذشته (آتیه سازان حافظ) را تا تاریخ 10 شهریور 1403 به شعب و نمایندگی های این شرکت تحویل دهند.

پس از بررسی مدارک و تایید شرکت مربوطه، هزینه مدارک طبق ضوابط و در حدود پوشش تعیین شده در فرآیند پرداخت توسط این صندوق پرداخت خواهد شد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا