اخبار روز سینما جهان

صندلی‌های خالی برای فیلم سوسک آبی حاشیه ساز شد!/ داستان فیلم بلو بیتل!

روز گذشته، برخی از کاربران توییتر درباره نمایش صندلی‌های خالی در فیلم “بلو بیتل” صحبت کردند، که منجر به تبلیغ بزرگی در فضای مجازی برای تمامی فیلم‌های ابرقهرمانی شد.

فیلم “Blue Beetle” از دی سی در نهایت در سینماها نمایش داده شد و پیش نمایش آن در روز پنجشنبه باعث نشان دادن شکست این فیلم شده است. پس از اینکه فیلم‌های ابرقهرمانی در سال ۲۰۲۳ به نتایج ضعیفی رسیدند، برخی از تماشاگران و مخاطبین با انتشار عکس‌هایی از سالن‌های سینما خالی، این فیلم‌ها را به موضوع سوژه قرار دادند.

نمایش صندلی های خالی فیلم سوسک آبی

صندلی های خالی فیلم Blue Bug را در زیر مشاهده می کنید:

صندلی‌های خالی برای فیلم سوسک آبی حاشیه ساز شد!/ داستان فیلم بلو بیتل!

نمایش صندلی های خالی فیلم سوسک آبی

قبل از انتشار، Blue Beetle از یک کمپین بازاریابی قوی مبتنی بر طرفداران سود می برد. اما اولین عکس ها نشان می دهد که طرفداران منتظر آخرین فیلم پرفروش هستند. دی هیچ عجله ای ندارند.

پیش‌بینی باکس آفیس سوسک آبی بدترین افتتاحیه در تاریخ DC را نشان می‌دهد

Blue Beetle ممکن است از کنسل شدن توسط WBD اجتناب کرده باشد، اما پیش بینی های باکس آفیس برای استودیو خوب نیست و یک شکست تجاری دیگر در انتظار برادران وارنر است. دی ساعت سی است.

بر اساس پیش‌بینی‌های باکس آفیس سال ۲۰۲۳، برای فیلم‌های DC، ورود Blue Beetle ممکن است منجر به شکست تجاری وحشتناک شود و تلاش زیادی برای تأثیرگذاری در چشم‌انداز سینمایی نداشته باشد. فیلم‌های Black Adam و The Flash هر دو آخر هفته‌های افتتاحیه معقولی را تجربه کردند، اما به دلیل بودجه بالایی که داشتند، نتوانستند موفقیتی را کسب کنند. با این حال، در مقایسه با ۱۲ تا ۱۷ میلیون دلاری که در آخر هفته‌ای که Blue Beetle به روی پرده سینما خواهد رفت، پیش‌بینی می‌شود کمتر توجهی به آن‌ها شود.

داستان Super Villain Carapa فاش شد
نمایش صندلی های خالی فیلم سوسک آبی

بدترین افتتاحیه در تاریخ DCU با Blue Beetle

با اینکه Fury of the Gods در بین فیلم های دیگر ضعیف عمل کرد دیC بهتر بود اما Blue Beetle مهر بدترین افتتاحیه تاریخ تایید شد دیروز سی می شود.

اگر پیش‌بینی‌هایی که باکس آفیس پرو به اشتراک گذاشته درست باشد، Blue Beetle نه تنها بدترین افتتاحیه برای یک فیلم DC در تاریخ اخیر خواهد بود (به استثنای Wonder Woman که در زمان شیوع کووید در سال 1984 اکران شد و 16.7 میلیون دلار فروخت) بلکه فیلم نیز انتظار می رود. تنها 55 میلیون دلار در باکس آفیس داخلی فروش کرد. چنین نتیجه ای برای فیلمی که با بودجه 120 میلیون دلاری به دست آمد، برادران وارنر. این چیزی جز فاجعه دیگری برای دیسکاوری نخواهد بود.

Blue Beetle 2023 بر اساس فیلمنامه ای از Garrett Dant-Alcocer و توسط Angel Manuel Soto کارگردانی شده است. فیلم سوسک آبی یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی بر اساس یکی از شخصیت های کتاب های مصور. دیC را Blue Bug می نامند. ما به زودی متوجه خواهیم شد که سوسک آبی دقیقاً چه تصمیم مالی بدی داشته است که فیلم سوسک آبی در 18 آگوست اکران شود.

داستان Super Villain Carapa فاش شد

رائول مکس تروخیو، ستاره سوسک آبی، داستان منشأ جدید کاراپاکس خیانتکار و نحوه درهم آمیختگی آن با تاریخ بومی خود را فاش می کند و بازتاب فراوان و شکاف های جانبی را با خود به همراه دارد. پس از انتشار سوسک آبی، داستان Super Villain Carapa فاش شد او صحبت هایی کرد که تأمل زیادی به همراه داشت.

ستاره فیلم “سوسک آبی”، رائول مکس تروخیو، در گفت‌وگویی جدید، داستان منشأ جدید شخصیت کاراپاکس را فاش می‌کند و نحوه تعامل آن با تاریخ واقعی مردم بومی را شرح می‌دهد. در فیلم “Blue Beetle”، جیمی رِیِس، شخصیت اصلی، یک شیء بیگانه باستانی به نام Scarab را کشف می‌کند. پس از برقراری ارتباطی همزیست با این یادگار قدرتمند، او باید به شخصیت ابرقهرمان سوسک آبی تبدیل شود تا عزیزان خود را نجات دهد و از افرادی که قصد دارند قدرت اسکاراب را به دست آورند، جلوگیری کند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا