صفر تا صد وام ماشین فرسوده و صفر

وام خودرو اگر قصد خرید خودرو را دارید، ممکن است برای پوشش مبلغ مورد نیاز خود به وام خودرو نیاز داشته باشید. شرایط دریافت وام خودرو را بخوانید.

مقدار وام فوری خودرو به ارزش خودروی انتخابی شما بستگی دارد. با این حال، مبلغ وام فوری خودرو معمولاً بین 50 تا 70 درصد ارزش خودرو است. شرایط عمومی دریافت وام خودرو به شرح زیر است:

تابعیت جمهوری اسلامی ایران

حداقل 18 سال سن

عدم سابقه چک نقدی یا پرداخت معوقه

وام خودروی مستعمل می تواند گزینه خوبی برای افرادی باشد که قصد خرید خودرو را دارند و توانایی پرداخت نقدی آن را ندارند. با این حال، قبل از گرفتن این وام، باید همه جوانب را بررسی کنید.

متقاضیان وام خودرو می توانند از طریق اپلیکیشن Tharvetino برای دریافت وام اقدام کنند. اپلیکیشن Tharvtino با معرفی قابلیتی جدید به زودی به کاربران امکان دریافت سریع و آسان وام را می دهد. این ویژگی جدید به کاربران کمک می کند تا به منابع مالی مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند و وضعیت مالی خود را بهبود بخشند. این اقدام بخشی از تلاش های Sarvatino برای بهبود تجربه مدیریت مالی کاربران است.

به مناسبت این راه‌اندازی، کاربران می‌توانند با وارد کردن کد تخفیف «servat1403» از اشتراک سه ماهه رایگان سرواتینو بهره‌مند شوند و از تمامی قابلیت‌های جدید اپلیکیشن به‌صورت رایگان استفاده کنند. کاربران می توانند در وب سایت اشتراک رایگان داشته باشند و از امکانات ویژه بهره مند شوند [ثروتینو] ببینید./ منبع: اقتصاد 100

شرایط اخذ وام خودرو در سال 1403 چیست؟

با توجه به افزایش قیمت خودرو و نیاز همیشگی مردم به این وسیله نقلیه، بانک های مختلف وام های متفاوتی را با نرخ های ویژه به مردم ارائه می کنند.

به گزارش تجارت نیوز، خرید خودرو یکی از مواردی است که افراد برای آسودگی هر چه بیشتر زندگی و همچنین رفع نیازهای اولیه خود برنامه ریزی و اجرا می کنند. با افزایش قیمت خودرو در سال های اخیر، نیاز به اجرای طرح های مختلف مربوط به تعویض و خرید خودرو و همچنین بهره مندی از این طرح ها در بین اقشار مختلف نیز افزایش یافته است، به ویژه اینکه خودرو در حال حاضر به نوعی تبدیل به یک خودرو شده است. سرمایه گذاری بانک های مختلف کشور امکان خرید این محصول را در اختیار مردم قرار می دهند.

وام خرید خودرو 1403 توسط بانک های دولتی یا خصوصی ارائه می شود که متقاضیان بسته به سرمایه اولیه و خودروی مورد نظر خود می توانند از این طرح برای استفاده و مالکیت خودرو شخصی استفاده کنند.

با توجه به اینکه کمک های دریافتی فقط برای متقاضیانی اعمال می شود که مایل به خرید خودرو هستند. برای کنترل حجم این وام و جلوگیری از رفتن آن به جهات دیگر، افراد ابتدا باید ثابت کنند که قصد خرید خودرو را دارند تا سپس بتوانند از بانک کمک بلاعوض یا وام خرید خودرو 1403 دریافت کنند.

مردم همچنین باید بدانند که وام خودرو انواع مختلفی دارد و هر فردی با توجه به شرایط خود می تواند مناسب ترین نوع وام را انتخاب کند.

وام خودرو از بانک های دولتی: بانک های دولتی پس از بررسی شرایط و مدارک متقاضیان خرید خودرو، مبلغی را به عنوان وام در اختیار افراد قرار می دهند و همچنین ضوابط بازپرداختی را نیز تعیین می کنند که در صورت عدم پرداخت به عهده فرد خواهد بود. پرداخت اقساط ضامن باید اقساط را پرداخت کند

وام خودرو از بانک های خصوصی: بانک های خصوصی نسبت به سازمان های دولتی کمک بیشتری به متقاضیان می کنند و گرفتن وام از آنها را می توان بسیار راحت دانست. افراد باید شرایط اخذ وام مانند معرفی ضامن و ارائه مدارک مربوط به خرید خودرو را داشته باشند.

خودروهای فرسوده: دارندگان خودروهای فرسوده می توانند در طرح های موجود مانند طرح نقدی یا طرح جایگزینی برای دریافت یارانه شرکت کرده و با ثبت نام در سامانه های معتبر یارانه دریافت کنند. ثبت نام وام خودرو 1403 در بانک های مختلف ایران مانند ملت، تجارت، سامان، رفاه، ملی، سپه و صادرات انجام شده است و اغلب افراد برای دریافت تسهیلات نیاز به ارائه یک یا چند نفر به عنوان ضامن دارند. هر چه میزان یارانه بیشتر باشد، مبلغ هر قسط نیز بیشتر می شود و فرد باید ماهانه مبلغ مشخصی را به بانک بپردازد.

شرایط دریافت وام خودرو 1403 از بانکی به بانک دیگر متفاوت است و تا حدودی متفاوت است، اما اکثر ارگان های دولتی و خصوصی یکسری الزامات را برای ارائه تسهیلات ایجاد کرده و به اطلاع متقاضیان می رساند که لیست اصلی ترین ها در ادامه فهرست شده و می توانند توسط مشتریان خوانده شود

*سن متقاضی باید بالای 18 سال باشد.

* شخص باید مدرکی مبنی بر عدم سابقه چک نقدی یا پرداخت معوق ارائه دهد.

*وضعیت مردان زیر 50 سال باید مشخص شود.

*فردی باید قصد خرید خودرو را داشته باشد و مدارک آن را ارائه دهد.

*ارائه ضامن معتبر الزامی است.

* اثبات توانایی متقاضی و ضامن وی در پرداخت اقساطی طبق فرم قانونی یا مدارک مربوط به تجارت.

* ضامن باید در مرکز رسمی کار کند یا در صورت کار آزاد پروانه کسب ارائه دهد.

*هر بانکی برای حمایت مالی حد مشخصی در نظر گرفته است و امکان ارائه سود بیشتر از این حد وجود ندارد.

* گاهی ممکن است فردی که در گذشته وام خودرو گرفته است دوباره نتواند آن را دریافت کند.

افراد برای دریافت خدمات از برخی مراکز ابتدا باید سپرده گذاری کنند. به عنوان مثال، افراد می توانند مبلغ مشخصی را به مدت 2 تا 6 ماه یا بیشتر به بانک سپه واریز کنند و سپس سود دریافت کنند. برای این منظور داوطلبان باید حتماً از مبلغ مورد نیاز به عنوان میانگین حساب بانکی مورد نظر خود مطلع شوند. افزایش میزان یارانه خرید خودرو با سپرده گذاری در بانک ها امکان پذیر است. به عنوان مثال می توانید پس از واریز در بانک ملت هر چهار ماه یکبار معادل مبلغ واریز شده یارانه دریافت کنید.

مدارک مورد نیاز برای دریافت وام خودرو ۱۴۰۳ ممکن است بین بانک های دولتی و خصوصی متفاوت باشد. اما آنچه در همه بانک ها یکسان است این است که تمامی مراکز مدارک شناسایی ضامن را می خواهند و موارد مربوط به خرید خودرو نیز باید ارائه شود. لیست تمامی اقلام به شرح زیر است.

* اصل و کپی شناسنامه و شناسنامه متقاضی

* عکس شخصی متقاضی

*اسناد مربوط به سیستم خدمات، به عنوان مثال. ب- کارت پایان خدمت برای مردان زیر 50 سال

* فاکتور خرید خودرو پروفرما و اسناد مالکیت خودرو مانند: ب. نقشه

* اصل مدرک و کپی شناسنامه و شناسنامه اسپانسر

* کپی و اصل گواهی اشتغال به کار ضامن و پروانه وکالت یا پروانه کسب مشاغل آزاد

*مسائل مربوط به واریز در صورت نیاز

*در صورت نیاز چک ماهیگیر

بیشتر بخوانید: قیمت روز انواع رنو ساندرو در بازار + جدول

*گواهی اقامت و گواهی ثنا

منبع: اقتصاد آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما