اخبار روز سینما

صفر تا صد زندگی “شادی مختاری”!/ بیوگرافی این خانم بازیگر!

شادی مختاری از جمله بازیگران تازه نفس سینما و تلویزیون ایران است؛ در ادامه قصد داریم به بررسی زندگینامه این بازیگر بپردازیم.

شادی مختاری، یکی از بازیگران جوان و خوش‌ذوق سینما و تلویزیون، در تاریخ ۱۸ فروردین ۱۳۷۳ در شهر تهران به دنیا آمد. او لیسانس رشته علوم ارتباطات اجتماعی را از دانشگاه علامه طباطبایی دریافت کرده است. در طول تحصیلاتش در دانشگاه، علاقه‌مندی شادی به عرصه بازیگری او را به کلاس‌های مربوطه هدایت کرد و اکنون او در دنیای سینما و تلویزیون به رخشانی می‌پردازد.

بیوگرافی شادی مختاری

بازیگر سریال جزیره کیست؟

شادی مختاری یک خانواده چهار نفره دارد. او در تهران به دنیا آمده و یک برادر کوچک‌تر از خود دارد. این بازیگر جوان، تا الان، در آثار مختلفی مانند سریال جزیره، سریال دلدار و فیلم سینمایی هفت و نیم نقش آفرینی کرده است.

 

شادی مختاری، مجرد می‌باشد و تاکنون با فردی ازدواج نکرده است. همچنین او پس از شرکت در کلاس‌های بازیگری مختلف به صورت خصوصی، اقدام به بازی در چندین تئاتر و فیلم کوتاه کرد. او نخستین تجربه رسمی‌اش به عنوان بازیگر را در سینما، در فیلم هفت و نیم به کارگردانی نوید محمودی در سال ۱۳۹۷ داشت که هنوز به اکران نشده است.

صفر تا صد زندگی "شادی مختاری"!/ بیوگرافی این خانم بازیگر!

بیوگرافی بازیگر سریال جزیره شادی مختاری

زندگینامه شادی مختاری

بیوگرافی شادی مختاری
شرح حال زندگی شادی مختاری

شادی مختاری در فصل پاییز سال ۱۴۰۰ با سریال جزیره از شبکه خانگی به شهرت و محبوبیت فراوانی دست یافت. در این مجموعه، او به همبازی امیر مقاره، خواننده گروه ماکان بند، در نقش‌های اصلی پرداخت. همچنین، شادی مختاری در سریال دلدار نیز به ایفای نقش‌های مهم و همبازی با بازیگران مشهوری مانند پریوش نظریه، الناز حبیبی، محمدرضا غفاری و نیما رئیسی پرداخت.

شادی مختاری درباره ازدواج می‌گوید:

ازدواج برای بازیگران سخت‌تر است و برای من نیز فکر می‌کنم یکی از سخت‌ترین کارهای دنیا باشد. من فکر می‌کنم ازدواج نیاز به یک از خودگذشتگی و مسئولیت پذیری خیلی زیادی داشته باشد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا