اخبار روز سینما

رضا میرکریمی اقدام به صدور پروانه ساخت برای 9 فیلم می‌کند! /جزئیات

سیدرضا میرکریمی پس از فیلم نگهبان شب پروانه ساخت فیلم جدیدش با عنوان «رئیسعلی» را دریافت کرد و برای فیلم های جواد عزتی و سروش صحت نیز پروانه ساخت صادر شد.

به گزارش پی ام آپ، سیدرضا میرکریمی که آخرین اثر خود به نام «نگهبان شب» را در سال 1400 جلوی دوربین برد، پس از گذشت بیش از دو سال از ساخت این فیلم، پروانه ساخت اثر جدیدش به نام «رئیسعلی» را گرفت.  هنوز اطلاعات رسانه ای از این فیلم در دست نیست اما عنوان این اثر نشان می دهد که شاید میرکریمی بخواهد زندگی «رئیسعلی دلواری» را بازی کند.

همایون شهنواز بر اساس زندگی رئیسعلی دلواری، رهبر قیام تنگستان جنوب بوشهر در برابر نیروهای انگلیسی، سریال طولانی «دلیران تنگستان» را در سال ۱۳۵۳ کارگردانی کرد و میرکریمی دومین کارگردانی خواهد بود که به بررسی زندگی این مرد جنگنده جنوبی می‌پردازد.

علاوه بر سیدرضا میرکریمی شورای صدور پروانه ساخت فیلم های «تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی و تهیه کنندگی محسن (کامران) حجازی و فیلم «صبحانه با زرافه ها» به کارگردانی سروش صحت و تهیه کنندگی مصطفی احمدی را تایید کرده است.

«صیاد» به کارگردانی جواد افشار، «میرو» به کارگردانی حسین ریگی، «مرمر و چند زن دیگر» به کارگردانی غلامرضا کریمی، «عروسی در برف» به کارگردانی محمدرضا رحمانی، «به خاطر یک کیف دلار» به کارگردانی جمشید بهرامیان و «انتقام جویان» به تهیه کنندگی و کارگردانی امید امین نگارشی تایید شد،فیلم های دیگری هم هستند که پروانه نمایش گرفته اند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا