بازتاب آنلاین خبرگزاری بازتاب آنلاین؛ جانبازان بیش از 50 درصد کشور از این پس می توانند از مزایای صدور مجوز واردات خودرو خارجی بهره مند شوند. بر اساس لایحه بودجه 1404، وزارت صنعت، معدن و تجارت موظف است به ایثارگران 50 درصد یا بیشتر که از تسهیلات موضوع ماده 45 قانون خدمات جامع خدمات رسانی استفاده نکرده اند، بنیاد شهید و امور ایثارگران را معرفی کند. به جانبازان در سال های اخیر واردات خودرو مطابق با وضعیت جانبازی را فراهم کنید.

این اقدام را می توان فرصتی مهم برای دسترسی جانبازان به خودروی مناسب با شرایط خود دانست. همچنین نسبت به خرید خودروهای ملی در تسهیلات قرض الحسنه برای سایر مشمولان قانون مذکور اقدام خواهد شد.

آیین نامه اجرایی این بند از طرح بودجه به پیشنهاد وزارت صنعت، معدن و تجارت و با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، بانک مرکزی و وزارت امور اقتصادی به تصویب هیات وزیران می رسد. . و امور مالی

مسعود پزشکیان نماینده مجلس، امروز (سه‌شنبه ۱ آبان ماه) پس از ایراد سخنرانی در صحن علنی، بخش اول لایحه بودجه 1404 را تقدیم هیئت رئیسه مجلس کرد. این لایحه شامل چهار بند «احکام»، «محدودیت منابع بودجه عمومی دولت»، «ترازهای عملیاتی، سرمایه و مالی» و «مفروضات برآورد منابع و هزینه‌ها» است. بر اساس این لایحه، مجموع منابع و مصارف بودجه کشور یکصد و هجده میلیون و نهصد و شصت و شش میلیارد (118.966.000.000.000) ریال برآورد شده است.

این تصمیم به ویژه در شرایطی که جانبازان با چالش‌های مختلف مواجه هستند، می‌تواند گامی موثر در تسهیل دسترسی آنان به امکانات و خدمات ضروری باشد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما