صحبت‌های مورایس درباره حل مشکلات سقف بودجه سپاهان

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین؛ ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با ملوان بندرانزلی در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر اینطور حرف هایش را آغاز کرد: اولین باری نیست که در خانه بازی می‌کنیم اما در خانه بازی نمی‌کنیم؛ فکر می‌کنم اولین بازی خانگی ما در ورزشگاه فولادشهر نیست.

او سپس با اشاره به دیدار برابر فولاد که با شکست برای شاگردانش در دقایق پایانی لیگ بیست و دوم تمام شد ادامه داد: چیزی که یادم هست در دقایق پایانی بازی به فولاد باختیم، خاطره خوشحال‌کننده‌ای نیست؛ دومین بار است که در ورزشگاه ذوب‌آهن به عنوان میزبان بازی می‌کنیم. بازی ما مقابل تیم خیلی خوبی است. امیدوارم شرایط ورزشگاه برای بازی حرفه‌ای هر دو تیم مهیا باشد.

از مورایس درباره وضعیت بازیکنان ملی‌پوش برای بازی فردا پرسیدند که او در پاسخ گفت: بازیکنان ملی‌پوش ما خسته از بازی تیم ملی هستند اما عاشق بازی کردن برای سپاهان هستند و امیدوارم شرایط بازی کردن را داشته باشند.

سوال بعدی از مورایس درباره ثبت قرارداد بازیکنان تیم بود که بالاخره می‌توانند برای سپاهان بازی کنند. او در واکنش به این سوال گفت: هیچ‌وقت نمی‌دانیم آماده هستند یا نه. تا زمانی که بازی کنند. به عنوان بازیکن حرفه‌ای همیشه آماده هستند اما نمی‌دانم شرایطشان برای فردا چطور خواهد بود؛ به زمان نیاز دارند تا بیشتر وفق پیدا کنند تا در چنین بازی‌هایی حاضر شوند.

مورایس در مورد وضعیت چمن فولادشهر هم صحبت کرد و گفت: اگر زمین خوب نباشد، برنامه این است که بلند بازی کنیم، دوست دارم بازی باکیفیت باشد و امیدوارم شرایط زمین برای بازی باکیفیت مهیا باشد؛ بازی باکیفیت برای بازیکنان، هواداران و تماشاگران تلویزیونی خوب است، سعی می‌کنیم بازی باکیفیتی ارائه دهیم.

سپاهان در سه بازی ابتدایی فصل موفق به کسب سه پیروزی شده که مورایس درباره این موضوع و اینکه تا چه زمانی این رکورد را ادامه خواهد داد اینطور واکنش داشت: زیاد به رکورد اهمیت نمی‌دهم اما به بردن فکر می‌کنم. ذهنیت برنده داریم اما نمی‌توانم حدس بزنم چه اتفاقی می‌افتد. همیشه برای برد می‌رویم، اگر رکوردی را جابجا کنیم برای موفقیت، خودم، تیم و هواداران خواهد بود.

مورایس سپس درباره حضور بازیکنان سابق سپاهان نظیر نورافکن در ملوان هم مورد سوال قرار گرفت و در این مورد عنوان کرد: نمی‌دانیم چه کسی بازی می‌کند اما کیفیت نورافکن خیلی قابل احترام است. نبود وی در تیم ما حس می‌شود. به خاطر خدمت سربازی جدا شد و قابل درک است.  در بازی‌های ملی خوب بوده، در ملوان گل زده که برای امید طبیعی است. روحیه رهبریت دارد و بازیکن حرفه‌ای است. او در بازی فردا در اختیار تیمش خواهد بود. انتظار بهترین‌ها را برای او و در آینده دارم که پیش خودمان خواهد بود.

سوال بعدی از مورایس درباره افزایش سقف بودجه و اتمام مشکلات مربوط به ثبت قرارداد سه بازیکن تیم بود که او در این مورد اینطور توضیح داد و البته در پاسخ خود هم درخواستی از هواداران داشت: شرایط بودجه همه باشگاه‌ها درگیر کرده بود و به بحث مالی برمی‌گردد. به عنوان مسؤولان باشگاه تصمیماتی را می‌گیریم که برای موفقیت باشگاه است؛. آمدن و رفتن بازیکنان یک فرآیند طبیعی است و این‌جا باید به آن عادت کنند. مسؤولان برای تیم تصمیم می‌گیرند نه برای خودشان، اگر هوادار باشم به مسؤولان تیم اعتماد دارم. بهتر است به عنوان یک هوادار، هوادار باشیم. تصمیمات را به افراد تصمیم‌گیرنده بسپاریم. همه برای بهبود تیم تصمیم می‌گیرند. شاید عده‌ای خوشحال نباشند اما باید احترام بگذاریم و ‌پیش برویم.‌ در این بین هرکسی هم مسئول شود نیاز به حمایت هواداران دارد.

او ادامه داد: برخی تصمیمات از تصمیم‌گیرندگان را دوست داریم یا نداریم اما باید در کنار یکدیگر زندگی کنیم ولی تصمیم‌گیرندگان را حمایت کنیم. مطمئن باشیم این تصمیم ما را خوشحال خواهد کرد. موفقیت بستگی به جوی که درست می‌شود، دارد و امسال قبل از عملکرد هم جوی ایجاد می‌شود.

او سپس تغییرات تیمش را برشمرد: در مورد کسی صحبت نمی‌کنم. دفاع عوض شده، خط کناری عوض شده و ۲ نفر زیر ۲۱ سال باید روی نیمکت باشند، در این شرایط فوتبال بازی کردن کمی سخت است.

258 258

منبع: بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما