اخبار روز سینما

صحبت‌های احساسی “علیرضا طلیسچی” خطاب به مخاطبانش در کنسرت شب گذشته‌!

به گزارش پی ام آپ، کنسرت این خواننده روز جمعه 16 تیرماه سال جاری همزمان با عید غدیر خم در دوسانس برگزار شد.
طلیسچی با ایجاد یک تغییر مهم در لیست آهنگ‌های خود، قطعاتی از جمله «زندگی جونم»، «تو فکر می‌کنی کی‌ای»، «نفس کی بودی تو»، «ای دل خودم»، «نه نمیارم»، «ای داد بر من»، «دیوونه دوست‌داشتنی»، «لیلا»، «یه دریا نریم»، «دل به دل»، «قاف»، «سختگیر»، «به تو چه»، «آخرش قشنگه»، «قرار نبود» و «ای دل غافل» را به اجرا درآورد. این خواننده تازه‌ترین اثر خود یعنی قطعه «به توچه» را نیز شب گذشته با همخوانی و همراهی مخاطبان اجرا کرد و این قطعه هم‌اکنون جای خود را در بین قطعات اجرایی کنسرت‌های طلیسچی باز کرده است.

این خواننده در بخشی از این اجرا به مخاطبانش گفت: همیشه گفته ام زیباترین سالن های دنیا، بهترین خواننده دنیا، بهترین گروه. موسیقی جهان؛ بدون پشتیبانی و انرژی تماشاگر و بیننده ارزش دو زارا ندارند پس به افتخار شما لیاقت کنسرت هستید. این سخنان طلیسچی که مخاطبانش را به عنوان اعتبار کنسرتش خطاب کرده بود با استقبال و تشویق حضار مواجه شد.

کنسرت علیرضا طلیسچی که توسط اعضای ارکستر به رهبری امیر بهادر دهقان نوازنده کیبورد، محمد عارف (گیتار نایلون)، پارسا رفیع (گیتار الکتریک)، آرمان ابراهیمی (بیس)، امیرحسین آزموده (پرکاشن)، ادوارد دانیال زاده (درامز) و مسیح منتظری (گیتار الکتریک) تشکیل شده بود، بسیار موفق بود و تمامی بلیت‌های این اجرا به دلیل استقبال خوب مخاطبان تمام شد.

این کنسرت توسط موسسه فرهنگی هنری «نوای سپند» تهیه شده بود و مدیریت آن توسط مهدی اسفندیار بر عهده داشت.

گردآوری شده از سایت فرتاک نیوز

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا